SPILLELISTEN I DESEMBER

Årets siste spilleliste! Det er vemodig i grunn. Enda et år har passert. Jo eldre jeg blir, jo fortere synes jeg tiden går! Jeg minnes tilbake for akkurat et år siden, hvor jeg ble akuttinnlagt på sykehuset denne dagen. Det siste året har vært et spesielt år, med tre mageoperasjoner, opptrening, kjøp av leilighet, flytting og oppussing, å fylle tredve år, covid og alt rundt epidemien. Jeg kan virkelig si at tjue tjue har vært litt av et år! Det har vært et vanskelig år for mange, deriblant meg, men for min del har det vært langt mer positivt enn negativt. 

Årets siste spilleliste består igjen av musikk med mye fart og guff. Nettopp fordi jeg trenger ekstra motivasjon og fart til hjemmetreningen. Dette er musikken som gjør meg glad og som gjør at jeg har lyst til å løfte rumpestumpen. I desember har jeg endelig klart å komme i gode hjemmetreningsrutiner med rundt tre til fire økter i uken. Musikken har betydd mye for hjemmetreningsrutinene. Jeg blir så himla mye mer motivert til trening med god musikk! 

Håper du får glede av spillelisten og ha en fortsatt fin onsdag!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Får starte det nye året imorgen med ny Spilleliste da 😂 Ingen unnskyldning liksom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg