SPILLELISTEN I FEBRUAR

                                                                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

Da er vi hvert øyeblikk ferdig med årets andre måned. Februar er for øvrig også årets korteste måned. Det er litt rart å tenke på i grunn. Hihi… Ja, jeg grubler over mye rart! Årets korteste måned, har selvfølgelig også fått sin egen spilleliste. Vil dere for øvrig at jeg fortsetter med månedens spilleliste? Jeg elsker musikk og må ha musikk med god fart og god energi når jeg trener. Det gir meg ekstra giv. Jeg fortsetter gjerne å lage en månedlig liste om det er interesse for det.

Og dere, hvor fint er ikke dette settet fra IcanIwill? Jeg har på meg Ocean tights og Ocean bh i fargen sky blue. Super mykt, behagelig og seamless. Jeg synes fargen er så fin. Og hull detaljene på tightsen og bhen. Settet finnes også i mørk grå tights og mørk grå bh, og lys grå tights og lys grå bh. Settet er true to size. Jeg har størrelse S i både tights og bh.

Håper spillelisten gleder deg. Ha en herlig lørdag. Det er heeeelg!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Oda
      Ja, den er normal. Er min vanlige størrelse. Synes den sitter kjempe godt. Høy i livet og litt push up på rumpen, om du skjønner hva jeg mener 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg