SPILLELISTEN I FEBRUAR

Tjuetredje februar og spillelisten for februar er klar! Jeg gjorde den klar i formiddag, før jeg tok dagens fullkroppsøkt. Og det ble en skikkelig bra økt! Jeg kan selvfølgelig ikke skylde på ny musikk alene, men jeg tror soleklart det har betydning for at jeg hadde en veldig god treningsøkt. Dette har jeg nevnt før og jeg kommer sikkert til å nevne deg igjen; musikk er så viktig for meg når jeg trener. Det hjelper meg virkelig til å gå inn i ‘min sone’, gi meg energi og kose meg!


Håper denne spillelisten også kan gjøre at du koser deg på en treningsøkt eller tre i februar. God trening!


Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg