SPILLELISTEN I JANUAR

Andre februar og hviledag for min del. Etter gårsdagens økt er jeg faktisk ganske støl både i rumpestumpen og i øvre del av rygg. Det er ikke ofte jeg blir støl, dermed må jeg innrømme at jeg synes det er litt deilig og stas når jeg kjenner på stølhet. Slik som i dag. 

Før gårsdagens treningsøkt, laget jeg ferdig spillelisten for januar. Kanskje det var derfor jeg hadde en så god treningsøkt i går med nye rekorder? Den nye spillelisten! Jeg blir alltid i ekstra godt humør og får ekstra mye energi av ny musikk. For meg har virkelig musikken så mye å si for treningsøkten. 
Her har du spillelisten i januar. Håper du får glede av den.

Og du, det er andre februar i dag. Januar er årets store nyttårsforsett- og målsetningsmåned, hvor svært mange har lagt målene sine på hyllen allerede. Ikke legg fra deg målende dine enda! Uansett hva du ønsker å oppnå, om det er å bli en bedre kjæreste, innarbeide gode treningsrutiner, bli mer økonomisk, spise mer grønnsaker, eller noe helt annet; fortsett å jobbe på. Du er en råtass!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg