SPILLELISTEN I JANUAR

Riktig god søndagsmorgen dere ♥ Har du hatt en bra helg? Jeg har jobbhelg, så denne helgen har det blitt en god dose jobb. I tillegg har jeg fått inn en liten styrkeøkt, sushilunsj med en venninne og i går var jeg ute å tok meg et glass vin. Selv om jeg har jobbhelg, synes jeg det er viktig å gjøre noe sosialt. Å være med mennesker man bryr seg om, gir ofte påfyll av energi.

Over til overskriften, spillelisten i januar. I går laget jeg meg nemlig ny spilleliste igjen. Ja, jeg er litt sent ute, men bedre sent enn aldri, eller hva? Som dere sikkert husker, laget jeg meg en ny spilleliste hver måned i fjor. Det gjorde virkelig noe med treningslysten. Er jeg den eneste som synes det er rart hvor mye god musikk har å si for treningsøktene?
Her er spillelisten i januar.

Håper du finner litt treningsglede i spillelisten. Ha en riktig så fin søndag. Jeg skal lage meg en god lunsj, før jeg skal komme meg avgårde på jobb. Du får lade opp til en ny uke og nyte dagen 😃


Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg