SPILLELISTEN I JULI

God mandag! Har du hatt en bra start på uken? Jeg har virkelig hatt en bra mandag og sitter her med en ordentlig go’følelse. Ikke at jeg har hatt en spesiell mandag på noe vis, jeg har bare hatt en fin mandag og setter pris på de små tingene som har gjort denne dagen bra. Jeg startet dagen min med en treningsøkt. Denne økten gjorde nok dagen min. Det var så utrolig deilig å trene i dag! Jeg har faktisk ikke for hvor fantastisk jeg følte meg når økten var ferdig! De siste ukene har jeg slitt med lite energi. Hashimotodiagnosen og stoffskiftet mitt har ikke vært samarbeidsvillig. Når stoffskiftet faller, faller også energien. Bare det å komme seg på butikken, har føltes slitsomt enkelte dager. De siste ukene har det derfor blitt lite trening. I dag derimot, hadde jeg skikkelig mye energi og var klar for en ordentlig treningsøkt igjen. Og den økten jeg hadde i dag; halleluja! Endelig en økt hvor jeg følte meg som den “vanlige” Kristine, hvor energien var tilstedte, jeg følte meg sterk og virkelig koste meg. Det var rett og slett magisk. Så deilig at jeg slo til med en harry flex etter økten. Resten av mandagen min har bestått med en lang venninne prat, coachingarbeid og en tur i solen. Så, ja, jeg vil si at dette har vært en bra mandag.

Før jeg trente i dag, gjorde jeg ferdig spillelisten for juli. Den gav meg ekstra med energi til dagens økt. For ja, god musikk er alfa omega for en god treningsøkt. Slik er det i hvert fall for meg. Om du også trenger ny musikk, har du listet min her. Håper den kan gi deg noen gode økter i august. 

Ha en fortsatt god mandag. Og du, om du har hatt en bra mandag eller har hatt en god opplevelse i dag, tenk på akkurat denne. Smil og kjenn på hvilken god følelse dette gir deg innvendig. Kanskje kjenner du på takknemlighet eller kjærlighet. Gro disse følelse. Da vil uken din bli enda bedre!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg