SPILLELISTEN I JUNI

Er dere klar for en ny spilleliste? Jeg var i hvert fall veldig klar for ny musikk da jeg skulle på trening tidligere i dag!
Jeg starte ofte med å lage en ny spilleliste på starten av hver måned. Etter hvert som dagene går, tilfører jeg musikk til listen, men jeg hører ikke på den og sier meg ikke ferdig før på slutten av måneden. Det var ganske deilig da jeg kunne sette på en flunkende ny spilleliste til dagens fullkroppsøkt. Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen, eller rettere sagt -skriver det; god musikk gjør noe med treningen. Jeg trener så mye bedre da!

Håper du også får glede av ny musikk til treningen din denne uken. Gi gass. Kos deg på trening. Ha det moro og nyt det faktum at du kan bevege kroppen din.

 

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg