SPILLELISTEN I JUNI

                                                                                                                                                                                       Inneholder add-linker

Jada, da er det igjen på tide med en ny spilleliste og spillelisten i juli er klar. Denne måneden føler jeg at listen er ekstra bra! Jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg tror rett og slett det er fordi listen inneholder ekstra mye futt og låter som gir meg en såkalt ‘good vibe’. Jeg blir både glad og fylt med energi når jeg hører på den. Jeg har nemlig allerede tyvlyttet på listen den siste uken, ettersom listen har vært klar en ukes tid. Her er spilleisten i juli. 


Jeg har på meg Rockaway tights – den soleklare favoritten, Astroia topp og Miiego øreklokker.

 

Spillelisten har gitt meg noen gode treningsøkter denne uken og jeg håper den kan gi deg noen gode treningsøkt også!


Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Har sett deg med den tightsen så mange ganger. Hvordan er den i størrelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg