SPILLELISTEN I JUNI

God morgen mandag ♥ Eller, god formiddag blir det. Klokken er jo allerede snart ti! Er dere klare for en ny spilleliste? Jeg er i hvert fall alltid klar for ny musikk. Jeg synes det gjør så mye med treningsgleden og treningsøktene.

Jeg har noen gode, gamle slagere som alltid gjør susen, men jeg liker også å oppdatere listen min jevnlig med nye låter som gir meg god energi. Det gir meg de beste øktene! Her er spillelisten i juni.

Håper spillelisten gir deg god energi og gode vibber. Selv skal jeg komme meg avgårde på en treningsøkt nå. I dag blir det en tung økt på ryggen.
Ha en herlig uke. Ta mandagen med et smil og gjør noe som gir deg glede!

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg