SPILLELISTEN I MAI

                                                                                                                                                                                       Inneholder add-linker

Herlighet, jeg synes tiden flyr ekstremt fort om dagen. Det føles som om det var i forrige uke jeg la ut spillelisten i april. Når jeg ser tilbake, ser jeg at det er en hel måned siden! Uansett, spillelisten i mai er klar og jeg håper at du får glede av god musikk på noen deilige treningsøkter fremover. Om jeg kan hjelpe deg med å få litt ekstra energi eller treningsglede, er jo det helt fantastisk. Og god musikk på trening kan virkelig være med på å påvirke det!

God musikk og god trening, er lik en skikkelig happy Kristine!
Jeg har på meg BetterBodies Rockaway tights, Astoria topp og Miiego øreklokker.
Både tightsen og toppen har jeg i flere farger. To soleklare favoritter i treningsgarderoben! Rockaway tights har jeg i både sort, som du kanskje så på instagram på mandag, og grønn som du ser på bildet, og jeg vurderer også å kjøpe meg den burgunderfargede. Denne tightsen er så behagelig samtidig som den sitter godt! Astoria toppen har jeg i burgunder, rosa, sort og gul, og jeg må ærlig innrømme at jeg sikler etter den grønne og lyserosa også. Får jeg en favoritt, bruker jeg plagget hele tiden og må ha det i mange farger! 

Lysere og varmere tider, gjør noe med treningsgnisten min. Jeg føler at jeg får ekstra med energi og motivasjon på denne tiden av året. Det tror jeg påvirker musikksmaken min. Denne gangen består spillelisten av en del gode gamle klassikere, i tillegg til noen nye favoritter. Det er mye futt og gode vibber. I hvert fall i mine øyne.
Ha en herlig onsdag  dere!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Rebekka
      Så herlig at du også har fått sansen for denne tightsen. Ja, den er skikkelig god. Spørs om det ikke blir en i bergunder også da 🙂

    2. Har den samme tightsen i bergunder. Jeg er litt lavere enn deg tror jeg og den er helt perfekt i lengden og passform. Du får ordne den i bergunder også 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg