SPILLELISTEN I MARS

Hei og god mandag dere ♥ Har du hat en bra start på dagen. Uken min startet med et pang. Bokstavelig talt. Jeg våknet nemlig av et stort pang utenfor vinduet mitt kvart på seks i morges. Brått var jeg lys våken! Jeg fikk også inn en treningsøkt i morges. Spesielt på mandager synes jeg det er ekstra deilig å starte med en økt. Det gir et godt utgangspunkt for resten av uken. Før treningsøkten fullførte jeg spillelisten i mars. Mandag, ny musikk og morgentrening, ja det gav en ganske så bra start på den nye uken. 

Her er spillelisten i mars

Nå skal jeg komme meg av gårde på middag hos kjæresten. Håper uken din blir bra. Forsøk å få inn litt aktivitet, smil masse, klem de du er glad i og finn noe å være takknemlig for hver eneste dag.

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg