SPILLELISTEN I MARS

Hei og hopp. Mandag er topp! Jeg vet ikke med dere, men jeg synes i hvert fall mandag er en ganske så fin dag. Og ikke glem det faktumet at det faktisk starter med tanken. Hva du tenker om mandager har så mye å si! Tenker du stadig at mandag er en fæl og kjip dag, kan jeg love deg at dagen ikke blir særlig bra. Forsøker du derimot å tenke at mandag er en fin dag, på link linje med alle andre dager i uken, blir mandagen din desidert mye bedre!

Uansett, jeg har akkurat kommet hjem fra en treningsøkt. Denne gangen med ny spilleliste på øret.  Ny musikk gir meg bare så mye glede! Månedens spilleliste er ikke delt med dere enda, men nå kommer den.  Her er spillelisten i mars.

Håper du får glede av spillelisten og at du kanskje får en ekstra bra treningsøkt eller to!
Ha en herlig mandagskveld videre.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Jeg også elsker mandager! Mandag og fredag er helt klart de beste dagene i løpet av ei uke <3

      Ææææ! Denne lista skal jeg har på morgendagens treningsøkt!

      Håper du får en super uke, Kristine!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg