SPILLELISTEN I NOVEMBER

                                                                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

I går hadde jeg endelig en ordentlig god treningsøkt. Herlighet så fantastisk jeg føler meg etter å få svettet skikkelig! Nå er Kristine tilbake hundre og ti prosent. Det føles så godt! Meg meg på øret, hadde jeg også en ny spilleliste. Spillelisten i november er nemlig oppdatert og klar. Her er det masse fresh og ny treningsmusikk. Det hav i hvert fall meg ekstra med treningsgiv og glede. Jeg håper du også kan få glede av listen.

Jeg har på meg Sugarhill toppWaverly bh, Miiego øreklokker, og Noccoen er selvfølgelig med.
Siden det er BlackFriday er det forresten tilbud på Nocco nå. Du får et helt brett til bare 389,-. Det er nesten halv pris!

Nå skal jeg komme meg avgårde på en lørdagsøkt. Jeg vet ikke helt hva som står på treningsagendaen. I dag tar jeg en slik ‘jeg gjør akkurat det jeg føler for’- moroøkt. Jeg gleder meg!
Håper du får en finfin lørdag. Og tusen takk for at du er du, at du titter innom og at du legger igjen noen ord. Det betyr utrolig mye.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg