SPILLELISTEN I NOVEMBER

Igjen må jeg bare beklage så mye for surr på siden. Bloggen er nå oppe og går, men det jobbes med å bedre designet og få tilbake innlegg som har forsvunnet. Takk for god tålmodighet 

Over til noe mer spennende, nemlig spillelisten i november. Denne måneden har flydd forbi og jeg har helt glemt å oppdatere spillelisten min. Bedre sent enn aldri, eller hva? Siste dagen i november og jeg fikk endelig laget meg månedens spilleliste.

  • Spillelisten i november ser slik ut:
    Ice cold – Netsky & David Guetta

    Nightfall – Sk-Hall
    9PM (Till I come) – KCB
    Mohabby – Punk Fanatic
    Haunted – Kroshwell
    The Sharman – Alvix
    Moonlight Shadow, club edit – Empyre One
    Yesterday  – Dj Tht
    Body X Better off alone – Djleemusic
    L’amour toujours (remixes) – Talstrasse 3-5
    Goodbye – Jason Derulo & David Guetta
    Grapevine – Tiësto
    Lifting you higher – Armin van Buuren
    Jumpin – Hottub
    Popcorn 2K18 – Teknova
    Infinity 2018 – Sean Finn & Guru

Nå skal jeg komme meg avgårde på en treningsøkt. I dag blir det en fullkroppsøkt. Deretter blir det jobb før sushi og et glass vin venter i kveld. En skikkelig god fredagskveld i mine øyne. Nyt fredagen dere. Og riktig god helg!


Kristine ♥

0 kommentarer

Siste innlegg