SPILLELISTEN I OKTOBER

                                                                                                                                                                                      Inneholder add-linker

Ja, jeg er litt sent ute med spillelisten denne måneden, men bedre sent enn aldri, eller hva? Jeg glemte rett og slett helt at jeg ikke hadde delt spillelisten i oktober og kom brått på det tidligere i dag da jeg opprettet spillelisten for november. Først tenkte jeg at jeg skulle stå over å dele oktobers listen, men så kom jeg på alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått. Spesielt fra deg Beret, som hver måned sier du får glede av listen. Og også alle dere andre som sender meg en snap eller legger igjen noen ord. Det betyr utrolig mye og varmer hjerte mitt ♥ Da bestemte jeg meg for å dele spillelisten i oktober likevel.

Jeg har på meg Rockaway tights, Astoria topp, Miiego øreklokker og har en Nocco SkumNisse i hånden. Er det flere som har smakt denne nye julesmaken? Jeg personlig synes den nye varianten, SkumNisse, smaker bedre enn fjorårets SkumTomte. Jeg synes SkumTomte er noe for søt. Derimot falt SkumNisse veldig i smak.

Selv har jeg akkurat vært en tur på trening. Da var spillelisten på øret og jeg kjørte / trente på. Til tross for at jeg sov skikkelig dårlig i natt og forventet at treningsøkten skulle bli sånn halvveis, hadde jeg en overraskende bra økt. Kanskje det var spillelisten?
Håper du også får glede av ny musikk og spillelisten.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Madelene
      Har du noen podcast å anbefale? Hører masse på podcast selv, men ikke når jeg trener.
      Super hyggelig at du har tipset om meg. Jeg stiller gjerne opp om jeg blir spurt. Tusen hjertelig for gode ord. Det varmer <3 Ha en fin kveld 🙂

    2. På min spilleliste går det vel egentlig bare i podcast, men det er fordi jeg for det meste jogger 🙂
      Tipset forresten Emilie Nereng om deg, så jeg håper vi kan få litt tips fra deg i podden hennes. Du er virkelig inspirerende – liker spesielt at du er så positiv!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg