SPILLELISTEN I OKTOBER

Hei og god lørdag dere. I dag blir det hviledag på meg. Jeg drar nemlig hvert øyeblikk en tur på hytten og skal ha et par rolige dager. Faktisk har jeg ingen verdens ting på agendaen annet enn å tenne i peise, lese bok, drikke kakao og nyte. Jeg blir her til mandag og ser frem til noen deilige dager.

Mens jeg nyter hyttetilværelsen, vil jeg dele spillelisten i oktober med dere. Som dere vet, deler jeg jo en spilleliste hver måned. God musikk er så viktig for gode treningsøkter! Håper du finner gleden i spillelisten.

Nå skal jeg pakke sammen sakene mine og komme meg avgårde. Hyttetur og hvilepuls, her kommer jeg!
Uansett hva du gjør i helgen, håper jeg du gjør noe som fyller hjerte ditt med glede. Husk at du er skjef over ditt eget liv. Gjør minst en ting hver eneste dag som får frem smiliet ditt. Det er så viktig for at du skal ha det bra.
Ha en riktig god helg!

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg