SPILLELISTEN I SEPTEMBER

                                                                                                                                                                                                      Inneholder add-linker

Hei og hopp på en lørdagsmorgen! Da er det på høy tid med en ny spilleliste igjen. Whop whop. Jeg blir alltid like gira av ny musikk! Akkurat nå sitter jeg å tripper. Jeg har drukket både en kopp kaffe og en Amino Energy energidrikk, og tror muligens jeg har fått overtenning. Note to self; det holder med en dose koffein!

Jeg har på meg Ombre tights, Ombre crop top og Miiego øreklokker. Ombrefargene på dette setter er bare så lekkert!
Det er forresten veldig god strech i denne tightsen, så vipper du mellom to størrelser anbefaler jeg at du går en størrelse ned.

Nå skal jeg sprinte avgårde på trening. Yes, sprinte! Jeg kjenner at denne energien må brukes NÅ! Det her må jo bli en fenomenal treningsøkt!
Håper du får en aldeles herlig lørdag. Riktig god helg.

 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg