SPØRSMÅL OG SVAR

                                                                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Det er så moro med spørsmål, spesielt når det er utenom det litt vanlige, altså at de ikke bare dreier seg om kosthold og trening. Livet mitt dreier seg tross alt om veldig mye mer! Her er noen spørsmål med svar fra den siste uken.

Har du noen podcaster og anbefale?
Jeg er veldig glad i podcaster hvor jeg lærer noe. Enten om psyken, helse, trening eller mat. Jeg hører ikke så mye på norske podcaster, men av engelske hører jeg mye på Happier av Gret og Iraki Nutrition. Den førstnevnte går på på psyken og kommer med generelle tips til et bedre liv, mens den sistnevnte handler fitness, trening og kosthold.

Hva er ditt favoritt treningsmerke når det kommer til  treningsklær?
Det er vanskelig å si. Når det gjelder treningstopper og bher, er jeg glad i alle mulige merker. Der er jeg ikke så kresen og varierer veldig med merker, farger og fasong. Når det gjelder tights derimot, er jeg veldig glad i Skins og Famme. Jeg har flere gode tights fra andre merker også, men det er disse jeg bruker mest. Kropper er forskjellige og fasongen på de to tightsene passer veldig bra til min kropp. De sitter godt, sklir ikke ned og er behagelig på.

Hvis jeg skal velge tre bakeprodukter?
Du kommer langt med en meltype og et søtningsstoff. Jeg ville valgt mandelmel og sukringold, som er mine to favoritter. Det er vanskelig å velge tre. De to første ville jeg selv helt klart gått for, men så er jeg usikker på hvilket produkt jeg ville valgt som nummer tre. Videre jeg eventuelt supplert med havremel eller speltmel, vaniljeproteinpulver og fibersirup.

Hva er du mest fornøyd med ved deg selv?
Oj, vanskelig spørsmål. Jeg er i grunn ganske fornøyd med meg selv, både på innsiden og utsiden. Jeg tror jeg må si smilet mitt. Jeg har gjort det å smile til en naturlig del av meg og smiler omtrent hele tiden. Og når jeg smiler, blir jeg glad! Og når jeg blir glad, smiler jeg mer. Så det har en positiv ringvirkning. Samtidig smitter smilet ofte over på andre.

Følger duen treningsplan?
Jeg føler ingen treningsplan nå, nei. I et års tid nå, har jeg stort sett trent etter dagsform, følelse og lyst. Nå har jeg riktignok vært syk i to uker og knapt trent, men jeg begynner å kjenne at treningsmotivasjonen og energien kommer tilbake. Det blir muligens et program fremover, men da med et litt annet fokus. På grunn av helsen min må jeg endre litt fokus. Jeg skal fortelle dere mer om dette senere. 

Har du plass til flere online kunder?
Jeg har et par ledige plasser fra februar. Send meg en uforpliktende mail nå på [email protected] så kan vi snakke videre sammen, og jeg kan eventuelt sette deg opp med oppstart fra februar.

Hvor pleier du å bestille sushi?
Det ser så digg ut når du viser på instastory. Jeg og bestevennen min er sushi-lovers! Hihi… Vi pleier å bestille familiemenyen på Bambus sushi. Da får du 50 biter for 550,-. Alle bitene har mye fisk, sushien er alltid fersk og de smaker godt. Så her er det god valutta for pengene. Og, ja, vi deler 50 / 50. Jeg spiser lett 25 sushibiter.

Hvilke tre ting må du ha i kjøleskapet?
Tre ting?!? Å, det var vanskelig. Jeg må nok si cottage cheese, kokte egg og…. Hmm…. Blåmuggost. Cottage cheese synes jeg er super godt og kan spise det ut av boks. Kokte egg har jeg alltid i kjøleskapet da det er en genial proteinkilde og gjør at jeg har et raskt måltid på en – to – tre. For eksempel koke egg på knekkebrød med tomat, salt og pepper. Blåmuggost, helst sammen med honning, er noe av det beste jeg vet. Har jeg lyst på noe godt etter middag, tar jeg meg gjerne en lompe med blåmuggost og honning. 

Hvor mye veier du?
Jeg er faktisk usikker. Jeg veier meg svært sjeldent. Rett og slett fordi jeg ikke er så glad i badromsvekten. For meg er det mye viktigere hvordan jeg føler meg. Jeg har også skrevet et innlegg om dette med vekt, som du kan lese her.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

Siste innlegg