STOPP NEGATIVE TANKER OM DEG SELV OG KROPPEN DIN

Jeg kom akkurat hjem fra en gåtur. Når jeg går, blir jeg gående å gruble. I dag tenkte jeg på dette med hvor kritiske vi ofte er til oss selv og alle de negative tankene svært mange har om seg selv og kroppen din. Jeg har selv vært der og er sjeleglad for at jeg ikke lenger sliter med disse tankene daglig. Slik ønsker jeg også at du skal ha det. Jeg ønsker at du skal forsøke å omfavne deg selv med positive tanker!

Vi mennesker er alt for flinke til å sammenligne oss med andre og å tenke negativt om oss selv. Før brukte jeg enormt mye energi på dette og fikk et veldig dårlig selvbilde og selvfølelse. Jeg følte meg mindre verdt og utilstrekkelig, og ble rett og slett veldig trist. Jeg bestemte meg for å ta et oppgjør med tankene. Det kan du også!
Stopp negative tanker om deg selv og kroppen din! Hvis du er snill og tar godt vare på deg selv, psyken din og kroppen din, vil den tilbake ta vare på deg og være mer samarbeidsvillig.

Snakk pent til deg selv.
Skryt av deg selv for det du har gjort bra.
Om du kjenner at en negativ tanke kommer snikende, si til deg selv at dette bare er en tanke. En tanke definerer deg ikke! Tanker kommer og går. I går hadde du tusenvis av tanker. Husker du flesteparten av dem? Jeg tviler på det!La de negative tankene streife forbi som en sky på en blå himmel. Dyrk det positive og få det til å vokse!

Tar du utfodringen? Du vil ikke få det livet du ønsker deg ved å hate deg selv og snakke deg selv ned. Nei, du må elske deg selv først! Din kropp er ditt tempel. Ditt sinn er ditt tempel!
Omfavne deg selv med positive tanker. Uansett hvor klisje det høres ut, så er det en sannhet; er fantastisk og unik!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg