SUNN SNACKS / MELLOMMÅLTID PÅ FARTEN

                                                                                                                                                                                                   Inneholder add-linker

Jeg har alltid med meg en eller annen form for snacks eller mellommåltid i vesken. Det er ikke alltid like lett å finne et sunnere alternativ når jeg er ute på farten og da synes jeg det er fint med et sunt alternativ lett tilgjengelig. 

Sunn snacks / mellommåltid på farten

⋄ Proteinbarer
Favoritten min her er Questbars. Spesielt smakene chocolate chip cookie dough, cookies and cream, mocha chocolate chip og maple waffle. Grunnen til at jeg liker Questbars, er at jeg føler disse metter mer i forhold til andre proteinbarer. Ellers er jeg, som dere vet, glad i Barbellsbarene og Pandy candy bar

⋄ Frukt
Epler er mine favoritter. De er enkle å spise og tåler å ligge i væsken. Bananer, nektariner og bær er også fint å ha i væsken. Bare sørg for at du putter bærene i en matboks, slik at du unngår moste bær over hele vesken din. Been there, done that!

⋄ Nøtte- og fruktblanding
Jeg lager min egen miks av gojibærmacadamianøtter og cacao nibs. Denne kombinasjonen er super god. Salt, søtt, bittert og krønsjy. Både gojibær og cacao nibs er listet som supermat. Dette er matvarer som er ekstra helsefremmende da de inneholder masse antioksidanter, vitaminer og mineraler. Mens macadamianøttene inneholder godt med sunt ummetett fett, samt noe kostfiber, jern og kalsium.

⋄ Proteinpulver
Jeg drikker aldri proteinshakes, men jeg er veldig glad i proteinkaffe. Derfor har jeg alltid en liten boks med proteinpulver i smaken double rich chocolate med meg på farten. Da kan jeg enkelt blande den i en kaffe som jeg kjøper på veien, og vips har jeg en proteinrik og mettende, sjokoladekaffe.

Jeg har på meg BetterBodie Astoria topp. Ja, jeg har denne toppen i mange farger, både rosa, sort og grønn! Også ønsker jeg meg den i grå. Elsker denne toppen!

Andre former for snacsk eller mellommåltid jeg liker å ha i vesken er kokte egg, cherrytomater og skyr. Hva er din favoritt når snack på farten?

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Dagene mine ser veldig forskjellige ut og jeg spiser på en måte som passer for meg. Du burde heller finne ut hva som er riktig for deg 🙂

    2. Digger questbarer og proteinkaffe jeg også. Begge deler har jeg fått fra deg. Haha… Nå er jeg hekta 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg