SVAR PÅ DISSE SPØRSMÅLENE

For å aktivere hjernen din og få deg over på det positive tankesporet, vil jeg gjerne stille deg noen spørsmål. Og jeg ønsker at du tar deg tid til å svare på dem. Du trenger ikke skrive ned svare, men du kan tenke dem ut for deg selv.

⋄ Hva er jeg takknemlig for i dag?
Det kan være de aller minste ting som at du har tak over hodet eller et hjerte som slår.

⋄ Hva gleder jeg meg til å gjøre i dag?
Gleder du deg til en trenignsøkt, til lørdagsgodiset, til å snakke med en venninne eller rett og slett til å legge deg i sengen i kveld?

⋄ Hvilke gode egenskaper har jeg?
Vi har alle gode og mindre gode sider og egenskaper. Hvilke gode har du?

⋄ Hvordan kan jeg glede noen i dag?
Husk at det faktisk ikke skal mer til enn et smil for å glede noen.

Med det håper jeg du får en nydelig lørdag og at du ser litt mer positivt på ting.
Ha en finfin dag!

 

Kristine  ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg