SVETT TRENINGSØKT MED EGEN KROPPSVEKT

Hei fra hytten! I dag titter jeg bare innom for å vise dere denne kjappe treningsøkten jeg gjorde i dag. Det er ikke så mye annet spennende som skjer her oppe. Været er ikke det beste, det er overskyet og litt duskeregn her og deg. De siste timene har jeg stort sett kost meg med boklesing. Jeg kjøpte meg to bøker til hytteturen. Ja, jeg er bortreist i tre dager og kjøpte meg to bøker. Da vet du hva mine planer er frem til mandag!

I dag ble det også en treningsøkt, en svett treningsøkt med egen kroppsvekt. Jeg startet faktisk dagen min med denne økten. Det var skikkelig deilig å vekke kroppen på denne måten. Dessuten blir jeg i så godt humør når jeg starter dagen med en økt. Disse endorfinene, vet du!

Svett treningsøkt med egen kroppsvekt
Knebøy
Push ups
Utfall bakover
Skulder taps
Glute bridge 
Sit ups

Alle øvelsene gjøres etter hverandre. Ta en pause her og der når du trenger det. Gjør 2 -4 runder. Målet er å gjennomføre på kortest mulig tid, men husk at du likevel skal ha god teknikk og utførelse. 

Jeg gjorde 15 repetisjoner på hver øvelse og fire runder. Det blir faktisk trehundre og seksti gode repetisjoner! 


Nå skal jeg gå tilbake til boklesing og en god lunsj. Hyttehelgen skal nytes.  Håper du også nyter helgen!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Takk som deler. Tror du denne vil funke med vekter også? Bruke manualer lissom?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg