TI AVHENGIGHETER AKKURAT NÅ

                                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

⋄ Cola zero
Zero pleier jeg å kalle min store synd. Jeg er helt avhengig av cola zero! Jeg trenger ikke så mye, et glass holder, men dette ene glasset betyr skikkelig kosetid for meg og gjør dagen til noe litt magisk. Zero er verdens beste oppfinnelse og noe jeg bare må ha i mitt liv!

 

Storytell 
Jeg er blitt helt avhengig av lydbøker! Jeg har lenge vært fan av podcast, men nå er jeg på lydbok kjøret. Uansett hva jeg gjør, hører jeg så og si alltid på en storytell for tiden. Jeg er helt avhengig! Enten jeg er på vei til jobb, går meg en tur, støvsuger leiligheten, lager middag, eller noe helt annet. Det går mest i krim, men jeg har også hørt litt på selvhjelpsbøker som Selvfølelse nå og Lev livet. Det er jo genialt. Du kan velge å høre på noe kun for underholdningens del, eller du kan velge å høre på noe for å lære og få mer kunnskap. Hos Storytell får du ubegrenset tilgang til tusenvis av bøker. Og du kan også prøve det gratis i 14 dager.

 

Cardigan med dinosaur knapper // Lilla ull cardigan // Alpaca høyhalset genser // Leopardmønstret genser // Oversized ullgenser // Glidlås cardigan // Lysegul cardigan // Beige ull cardigan

⋄  Gode varme gensere
Får man nok gode varme gensere på denne tiden av året? Det er noe av det beste med høsten i mine øyne, å kunne pakke seg inn i deilige varme gensere! Jeg sikler etter et par nye.

 

⋄  Broen
For dere som ikke har hørt om Broen, er det en krimserie på Netflix. Jeg har aldri vært noe fan av serier som ikke er engelsktalende, men broen har jeg falt pladask for. Flaks for meg at det er fire hele sesonger og at hver episode varer omtrent en hel time. Nå er jeg oppslukt av denne serien og må se litt hver dag.

 

Fattig student // Hverdagsmat for tarmens trivsel // Poke // Den fleksible vegetarianer // Litt kjøtt mer grønt // Rå godt // Tarmens medisin // Trines hverdagsmat // Den store glutenfrie bakeboka // Bra godt

⋄ Kokebøker
Jeg er litt matlei for tiden og har funnet mye glede og inspirasjon i kokebøker. De har så mye lekre og fristene bilder og retter! Jeg har brukt litt for mye penger på kokebøker akkurat nå, men det gjør at jeg lager variert og bra mat, så da mener jeg at det er verdt det.
PS. Om du bruker koden superweek19 får du 20 % på hele nettbutikken hos Tanum.

 

⋄  Rockaway tights
Dere har sett meg i denne tightsen en trillion ganger! Selv om jeg har veldig mye treningsklær, er dette blitt tightsen jeg har bodd i det siste. Det har dere jo sett tightsen her før. Jeg har den i fire forskjellige farger; sort, grønn, mørk blå og burgunder. Jeg har til og med to stykker i sort. Den ene har jeg klippet om til shorts! Rockaway er rett og slett min favoritttights og jeg er avhengig av den på trening akkurat nå. Den sitter godt, sklir ikke ned og føles behagelig på. På overkroppen har jeg på meg Vesay topp.

 

⋄  Tunfiskpizza
Jeg var på tunfiskpizzakjøret for noen år siden. Etter at jeg begynte å lage denne igjen for en måned siden, er jeg tilbake på kjøret. Jeg elsker tunfiskpizza! Nå har spist det flere ganger i uken. Toppingen varierer jeg med akkurat det jeg har lyst på og føler for, så jeg blir ikke lei!

 

⋄  Proteinbarer
I sommer har jeg nærmest ikke spist proteinbarer. Jeg har rett og slett ikke følt behovet for det. For noen uker siden begynte jeg å spise en proteinbar etter trening, fordi det er godt og enkelt, og fordi jeg ofte er veldig sulten etter trening. Nå har det blitt en slags vane med en proteinbar etter trening, en slags belønning eller kos. Jeg bare mååå ha det! Det går mest i Questbar i smaken chocolate chip cookie dough og double chocolate, Pandy salty caramel og Nutramini Go. Dette er egentlig en uvane jeg burde venne meg av, men jeg tror ikke jeg tar meg bryet til å gjøre det med det første. Enn så lenge koser jeg meg med min daglige proteinbar.

 

⋄  Eteriske oljer
Kanskje litt alternativt for noen, men jeg er helt sikker på at jeg sover mye bedre etter at jeg har innført eteriske oljer i kveldsrutinen min. Eteriske oljer påvirker hjernen og kan brukes på forskjellige måter alt ettersom hva man ønsker å oppnå.  Jeg har laget min egen lille beroligende oljeblanding som består av lavendel, villapelsin, frankincense. Jeg har bruk 30 dråper lavendelolje, 10 dråper villappelsin fra DoTerra og 10 dråper frankincense fra DoTerra.  Resten av flasken har jeg fylt med jojobaolje. Hver kveld før jeg legger meg smører jeg oljen på håndleddene og bak ørene, samt at jeg tar fire dype pust mens jeg inhalerer duften fra oljene. Det føler jeg virkelig har hjulpet meg til å roe ned kroppen og tankene. Jeg er ofte litt urolig før jeg skal sove, men nå faller jeg mye lettere i søvn.

 

Nike air max // Nike dimsix // Adidas Falcon // Reebok aztrek // Adidas originals // Nike wmns

⋄  Kule sneakers
Det er noe med meg og sneakers. Jeg elsker sneakers! På sommerhalvåret går jeg mye i sandaler, men når høsten kommer, pleier jeg å hoppe tilbake i sneakersene. Derfor unnder jeg meg stort sett et par nye sneackers hver høst. Jeg liker også at de skiller seg ut. Noe som har ført til at jeg har knall røde Nike hurarache sko og Reebok med blomster i forskjellige farger, men jeg har også noen klassiske varianter som Reebok classick leather – den alle har. Et par kule sneackers er ikke bare behagelig å gå i det gjør hele antrekket! Nå trasker jeg rundt i sneakers stort sett døgnet rundt.

Har du noe du føler deg helt avhengig av akkurat nå, noe du bare må ha?


Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg så igjen med de proteinbarene 😊 Av og til er det selve motivasjonen til at jeg kommer meg på trening, at jeg kan kjøpe en bar på senteret når jeg er ferdig 😊 Så da er det kanskje ikke så ille, hvis det fører til at man kommer seg på trening? 😊 Også er Pepsi Max en stor svakhet her..

    2. Beate
      Dessuten er det jo sunt og godt for rygg og ben å gå i sneakers. Grøt og go’skål på kvelden hørtes heller ikke feil ut. Henger meg med på treningstøy 😉 Hihi…. God klem <3

    3. Hærlig innlegg! 🤩 Enig med deg angående sneakers! Må ha noen av de altså! Jeg spiser masse solbær for tiden! Må bare ha det, elsker det! I grøten på morgenen, i yougurt/cottage cheese til kveldsmat! En kul høstjakke! Bestilte meg akkurat en fake skinnjakke meg for i! Og gode treningsklær som sitter godt! Digger deg! God klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg