TIPS – NOE EKSTRA GODT I GLASSET

I dag vil jeg bare komme med et lite raskt tips. De siste to ukene har jeg nemlig hatt dilla på noe ekstra godt i glasset. Jeg har vært totalt cola zero avhengig. Og da snakker vi skikkelig avhengig! Jeg måtte ha det hver eneste dag og ble jeg grinete og fikk vondt i hodet om jeg ikke fikk min daglige dose zero. Slik har det faktisk vært siden jeg først flyttet ut som 15 åring. Nå bestemte jeg meg for at nok er nok. Nå måtte jeg bare slutte med zero!

Som erstatning har jeg funnet skikkelig godt. Jeg drikker den nye Zero Oh saften sammen med et par skiver sitron og gjerne et par isbiter. Det blir en ordentlig god blanding av syrlig og søtt. Det er skikkelig forfriskende!

Og dere, er det flere av dere som digger å drikke av vinglass? Jeg elsker å bruke penglassene mine og drikker så å si daglig av vin- eller dessertglass. Jeg synes absolutt ikke at disse kun er forbeholdt selskap og spesielle anledningen. Hver dag er jo en fest, så hvorfor ikke gjøre hverdagen litt mer festfin?

Den gule fargen passer jo ekstra godt i disse påsketider også. Jeg befinner meg på jobb mesteparten av denne langfredagen, så jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har så mye påskefølelse. Håper du har en fin langfredag. Og jeg tror ikke jeg har sagt det enda; riktig god påske!

 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg