TRENINGSFAVORITTER AKKURAT NÅ

                                                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Jeg er et periodemenneske. Får jeg en favoritt eller dilla på en ting, er det det som er favoritten akkurat nå. Så går jeg plutselig lei og finner meg en annen favoritt! Dette er mine treningsfavoritter akkurat nå.


Plagg

Chrystie hoodie. Denne genseren fra Better Bodies måtte jeg bare kjøpe med en gang jeg så den. Jeg har en greie for velour! Fargen er super søt og den er kjempe behagelig å ha på. Jeg kommer nok til å bo i denne genseren. 

Styrkeøvelse
Utfall bakover på step kasse. Denne øvelsen kjenner jeg ordentlig godt i både fremside og bakside lår, legger og rumpe. En øvelse som får underkroppen til å riste! Jeg har dessverre ingen video hvor jeg utfører øvelsen, men du kan se en film fra Youtube her

Låt
Silence, Blonde Remix – Marshmello, Khalid, Blonde.  Dette er sangen jeg har spilt mest i hele 2018 ifølge Spotify! Og det er ikke uten grunn. Jeg blir både energisk, glad og motivert når jeg hører denne låten. 

Sko

Løftesko. Jeg har disse bare i hvit i stedet for sort.  Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått meg vektløftesko før nå nylig. Det er utrolig mye bedre å ta knebøy og en rekke andre øvelser med slike sko!

Drikk
Nocco Juleple. Første gang jeg smakte denne, synes jeg den smakte litt spesielt.  Jeg klarte rett og slett ikke helt plassere smaken. Nå som jeg har drukket den noen ganger, ja, jeg har snart drukket opp et helt brett, synes jeg den er knall god! 

Redskap
Kalk. Når jeg skal løfte tungt, uavhengig om det er chins, stående roing, markløft eller skulderpress, får jeg mye bedre grep om jeg bruker kalk. Når jeg får bedre grep, klarer jeg også å løfte tyngre. Vinn, vinn! 


Har du noen treningsfavoritter akkurat nå?

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg