TRENINGSØKT PÅ STRANDEN, ELLER HJEMME I STUEN

Hei og god morgen ♥ Eller god ettermiddag kan jeg vel si til dere. Her er klokken akkurat passert syv på morgenkvisten. Miami ligger jo seks timer bak Norge. Til tross for at klokken ikke er mer, er jeg faktisk akkurat ferdig med en treningsøkt! Jetlaget gjør at jeg våkner ganske tidlig, så i dag våknet jeg allerede klokken seks.

Det har blitt lite trening så langt denne ferien, så når jeg først våknet så tidlig benyttet jeg anledning til å ta meg en økt. Da ble det en treningsøkt på stranden.

Det ble en EMOM – økt. EMOM vil si every minute on the minute. Du gjør en ny øvelse hvert minutt. Her trenger du ikke noe utstyr annet enn en vannflaske, en tung bok eller lignende. Har du en manual eller kettlebell, er det også perfekt. Treningsøkten kan gjøres hjemme, på hytten, på standen slik jeg gjorde, på treningssenteret, ja, egentlig hvor som helst.

Clean and press

En treningsøkt på standen, eller i stuen

Minutt 1 – Clean and press høyre side
Minutt 2 – Clean and press venstre side
Minutt 3 – Push ups
Minutt 4 – Enarms roing høyre
Minutt 5 – Enarms roing venstre
Minutt 6 – Gående utfall
Minutt 7 – Glute bridge
Minutt8 – V – ups
Minutt 9 – Burpees
Minutt 10 – Hvile

Stående roing

Gjennomfør 3 ganger, altså totalt 30 minutter. Da setter du stoppeklokke til å ringe hvert minutt i 30 minutter. Så gjør du øvelsene rett etter hverandre.

Gående utfall

En skikkelig morsom og utfordrende treningsøkt på en halv time. Jeg ble svett, fornøyd og happy. Nå må jo resten av dagen bli bra!

Push ups

Tar du utfordringen? I så fall må du gjerne sende meg en snap på kristine_aure eller tagge meg på instagram @kristine_aure. Det er så moro å se dere gjennomføre øktene mine. Eller teste oppskriftene jeg deler. Det gjør meg bare så glad!
Håper du får en herlig fredag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Therese
      Hei, så hyggelig at du har funnet veien hit. I Miami var jeg alene, ja. I New York bor jeg hos en bekjent, så er ca 50 / 50 alene og med henne 🙂

    2. Hei Kristine 🙂 Jeg et en relativt ny leser av bloggen din, og synes du skriver og formidler så bra. Et lite spørsmål, er du alene på ferie?

      Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg