SNICKERS KULER

I dag hadde jeg en fantastisk start på dagen.
Treningsforum magasinet og deilige, sunne snickerskuler

Aller først hadde jeg en runde på ellipsemaskinen.
50 minutter med puls mellom 125 -140.
Deretter var jeg klar for søndagsjobbingen.

SnickersKuler
25 kuler

80 g penaøttmel
40 melkesjokolade proteinpulver
2 ss sukrinmelis
4 dråper stevia english toffee, kan sløyfes
1 -2 ss vann
Litt kanel
Bitelitt salt

Mørk sukkerfri sjokolade
Jeg brukte denne sjokoladen søtet meg tagatose.

Bland sammen peanøttmel, proteinpulver, sukrinmelis, stevia, vann, kanel og salt.
Arbeid sammen til en jevn masse og rull til kuler.
Smelt sjokoladen i vannbad og dypp kulene i sjokoladen.

Jeg bruker dette peanøttmelet fra iHerb.
Bruker du koden OKE701 får du 5 $ i rabatt på din første bestilling.
Peanøttmelet er fettredusert og inneholder mye proteiner, samt lite karbohydrater og fett.

Så nydelig.
Sjokolade og peanøtter.
Proteinrikt og sukkerfritt.
Jeg elsker sunn konfekt.

Kristine  

37 kommentarer

Siste innlegg