DU VET

….at det blir en bra dag når dagen starter med en hjertefrokost hånd i hånd med verdens beste.
Solen skinner inn gjennom stuevinduet. Lysene er tent.
Maten er god og sunn, og selskapet er det beste.
Livet kunne ikke vært bedre dere.

Sunn mat trenger så absolutt ikke være kjedelig.
Bruk av frukt og grønt spriter opp både smak og utseende.
Sjekk vår lekre frokost:

Dagens frokost består av:
– Kokt egg
– Stekt egg i hjerteform
– Magert bacon
– Røklaks
– Bønner i tomatsaus (kun til PØ, jeg synes ikke smaken er god)
– Hjemmelaget protein-scone
– Grønt; salat, tomat, minimais, gul og rød paprika
– Frukt; appelsin, melon, jordbær og kiwi
– Proteinkaffe toppet med skummet melk


Jeg er veldig lykkelig og forelsket for tiden.
Jeg lever vel stort sett i en lykkeboble.
Pø gjør hver dag til en glede, jeg kan ikke unngå å smile og le med han i nærheten. Jeg tror ikke jeg kunne hatt det stort bedre.
Jeg er en utrolig heldig og evig takknemlig for at jeg får ha en så fantastisk person i livet mitt


Min tallerken.

Jeg brukte en pepperkakeform til å steke eggene og forme hjerte.
Smør kantene på formen med litt olje.
Legg formen i pannen og klekk egget i formen.
Stek egget til det er ferdig.


Nå er det tilbake til skrivingen.
Jeg blir nok sittende x-antall timer foran pc’en i dag også.
Det blir en tur på Elixia senere i dag. Jeg får fnatt (er det egentlig et ord?) av å sitte stille så lenge av gangen. Å få beveget kroppen litt blir utrolig deilig. Jeg gleder meg!

Ha en flott og gledelig søndag :grin:
Kristine 

24 kommentarer
    1. Dere er herlige! Ser frem til den dagen jeg møter en som passer like godt for meg 😉 Ha en fantastisk dag, det fortjener du 🙂

    2. Det så veldig hyggelig ut! Kjempe fint å se at folk er forelsket og lykkelig 🙂 Synes det er så utrolig koselig! 😀
      Håper det har gått greit med skrivingen og at du ikke fikk helt fnatt! 🙂
      Ha en fin søndagskveld 🙂 tilbake til lesingen på meg

    3. Så utrolig herlig frokost! 🙂 Å så fine kaffekopper, hvor har du kjøpt de?? Har du kun kaffekopper, eller er det et helt servise?

    4. Så koselig å lese at du har det så bra <3 Gleder meg til jeg også kan spise hjertefrokost med kjæresten 😀
      Lærte på ungdomsskolen i den tid at fnatt er "ufrivillige rykninger i underlivet", men her på vestlandet bruker vi det i en litt annen sammenheng :p

    5. Å<3 snakk om herlig morgenstund!
      Det er det jeg kaller ekte kjærlighet til mat, og til de som skal spise den. - et mesterverk 😉 hehe
      Ha en fin Søndag, Kristine 🙂

    6. Det så kjempegodt ut! Må nok en tur i butikken i morgen for dette fristet veldig. Fikk lyst på det selv! Håper du kan legge ut oppskriften på protein sconsene?!
      Ha en fin dag!

    7. Åh, det så helt skjønt ut altså! Du gjør jo et vanlig hverdagsmåltid om til det reneste festmåltid! For en herlig søndag 🙂 Og sant som flere her allerede jar nevnt; godt å høre at livet smiler til deg om dagen, at du er lykkelig og forelsket! Sukk.. fantastisk å kunne ha det sånn! 🙂 Nyt resten av søndagen til fulle sammen med din kjære, Kristine 😀

    8. Å få fnatt er så definitivt et uttrykk 😉 Jeg forstår deg enormt godt oppi alt dette eksamenskjøret. Heldigvis har jeg fått en liten dose solskinn allerede i dag, for nå er jeg låst til resepsjonsdisken på jobb resten av kvelden, og skal gjøre mitt beste for å lese litt.. Lettere sagt enn gjort 😉
      Frokosten ser helt nydelig ut 🙂 Spesielt når den deles med en spesiell <3

    9. Så glad for å lese at du er så lykkelig!
      Og for en herlig tallerken, du har jo til og med kuttet kiwien i stjerner 🙂

    10. Åh, blir så glad av å høre slikt! Kliss er så koselig! 😉 Hehe. Så ut som en nydelig frokost, håper dagen din blir flott selv om du må skrive oppgave! Slike innlegg som dette får meg til å savne kjæresten veldig, men det e rvel bra å savne litt også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg