KLAR FOR TRENING

Riktig god første mai :grin:  
Det føles herlig å si at det er mai, da er vi et skritt nærmere varme og sol.
Sommer kommer.


Nå har jeg XtraVool i shakeren og er klar for trening.
Jeg våknet med utrolig trykk i kroppen i dag, så jeg krysser fingrende for en super treningsøkt.
Gøy blir det uansett!

Chins står på planen igjen.
I dag går jeg for elleve :grin:  
Jeg skjønner at denne fremgangen ikke kommer til å fortsette i like rasende fart som den har gjort de siste ukene. Jeg håper likevel den fortsetter litt til. Jeg vil så gjerne klare 15 stykker før juli. *krysse fingrende*

Resten av dagen skal nytes.
Det er hellig tirsdag.
Jeg går for avslapping, kjærestekos, solskinn og god mat.
Ha en fortsatt flott dag.
Håper du nyter fridagen.

Kristine

22 kommentarer

Siste innlegg