UKESTART

Hei og hopp,
ny uke, det er topp!
Er du klar?

Jeg er i full fart klar for å få inn en treningsøkt.
Masse energi, godt humør og en skikkelig deilig mandagsfølelse.

Sett gjerne av noen minutter denne mandagen til å planlegge treningen uken.
Planlegging er en av hovednøklene for å lykkes.
Sett opp uken din, skriv ned når og hva du skal trene, slik at du har noe å gå etter.
Jo bedre forberedet du er, jo lettere er det å komme seg på trening.

Jeg ønsker deg en sporty uke :mrgreen:
Tren hardt, spis sunt og ha det gøy.
Kristine

15 kommentarer
    1. Åh, du er bare så posetiv at jeg også blir glad! Får så lyst til å trene og se like bra ut som deg. Du er virkelig en inspirasjon! Alle oppskriftene dine ser supergode ut og jeg håper du aldri slutter å poste innlegg om mat. Selv har jeg ikke fått laget så mye som jeg gjerne skulle prøvd ut, men jeg har dessverre ikke tilgang på proteinpulver og stevia. Får ikke lov til å bestille av mamma:( Tenker jeg kommer til å gå berserk på iHerb når jeg flytter ut om noen år, haha
      Stå på og aldri slutt å blogg!
      – annanyj på instagram

    2. Jeg hadde helt glemt (!) å planlegge treningsuka søndag kveld, takk for påminnelsen søta! Ønsker deg en flott og energisk uke! Sender deg masse, masse sol 🙂 God klem

    3. Bloggen din er fantastisk inspirerende, Kristine!! Er fast leser. Likevel savner jeg et innlegg om bakverk der man ikke behøver bestillingsprodukter som sjokoladeprotein og stevia english tofee! Vil så gjerne kunne bake en mager og kalorifattig sjokoladekake (ala snickerskuler eller skinny chocolate cake) av ingredienser jeg kan få tak i på dagligvare!
      Stå på, klem =)

    4. Det om planlegging er bare utrolig sant, om jeg ikke planlegger går alt feil. Du er super motivasjon!

    5. Ha en herlig dag, sola skinner og jeg har allerede funnet ut at jeg skal ha marinert laks med kål i dag (fordi jeg har kål i kjøleskapet, hater å kaste mat!).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg