GIVE AWAY KOMPRESJONSTØY

I’m back,
in black! :grin:


Individu selger sport- og treningsklær for kvinner og menn.
Akkurat nå de kampanjetilbud på kompresjonstøy fra 2xu.


Jeg har fått et fult antrekk.
Denne tightsen og denne toppen.
2XU kompresjonsplagg skal føre til at du får det maksimale ut av treningen din.
Plaggene øker blodgjennomstrømningen og minimerer vibrasjonene musklene blir utsatt for slik at muskeltrettheten blir mindre både under og etter trening.
Jeg har ikke fått prøvd tightsen og toppen ordentlig enda, men jeg skal komme med mine egne erfaringer når jeg har testet dem.
I mellomtiden du kan lese en test gjort av langrenn.com her.


Give away

Jeg får gi bort en tights til dere.
Alt du trenger å gjøre er å like Individu på facebook her, og legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Husk å legge igjen størrelsen din og mailadressen din.
Jeg trekker en vinner på søndag.
Vinneren er trukket.
Du har fått mail Maria Iselin.

Ha en strålende fredag.
Nyt solskinnet :grin:

Kristine  

383 kommentarer
    1. Denne tightsen har jeg ønsket meg kjempelenge! Sparer!! Hadde hvert kjempefint å vinne en sånn super gave!!! 😀 tror jeg må ha M 🙂

    2. Sitter her å leser den flotte bloggen din ,med min 3mnd lille baby.ingenting hadde passet bedre enn å
      Vinne en slik bukse. Skal jo tilbake i form og ønsker meg veldig denne buksa!!!
      Har likt på Facebook.
      Hilsen Silje

    3. Flottere konkurranse skal man lete lenge etter! Akkurat denne tightsen som står på ønskelista mi akkurat nå 🙂 Har likt siden til Individu! Bruker størrelse L.
      [email protected]

    4. Så gøy med super konkurranse 😀 Hvis jeg er den heldige vinneren vil jeg gjerne ha et sett i størrelse S 🙂
      Søndagsklem!

    5. Liker sida, og vil være med i trekningen!:D med mine korte bein tror jeg faktisk xxs passer best.

    6. Må forresten si at jeg og venninnen min følger bloggen din fast ! og du er en veldig stor inspirasjon for oss innenfor kosthold og trening!
      *krysser fingrene*

    7. Så bra!
      Jeg har ønsket meg 2xu kompresjonsklær lenge, men ikke hatt råd til å kjøpe. Det hadde vært fantastisk gøy om jeg vant. Jeg bruker størrelse small.
      PS: digger bloggen din Kristine, har vært fast leser siden 2009 🙂

    8. Har likt siden jeg!
      Disse tightsene har jeg virkelig tro på! Bruker str S. men har enda ikke tatt meg råd til å kjøpe en, da studentbudsjett ikke er mye å skryte av. Har lest mye om de, og tror som du sier at de hjelper med blodsirkulasjonen, og får musklene til å bli varmere/aktiveres tidligere. Kanskje slike tar treningen til nye høyder? 😉
      Flott initiativ, ha en fortsatt fin dag:-D

    9. Er med, har likt og ønsker meg ekstremt en sånn tights, i størrelse S! 😀 Ha en super dag videre!

    10. Liker siden deres. Har hatt så utrolig lyst på en slik tights lenge nå. Så hadde vært utrolig digg å prøvd en tights og sett hvordan den faktisk er i forhold til de andre tightsene. Er utrolig glad i styrke og utholdenhet så passer ganske fint i klesskapet mitt etter som jeg aldri får nok av treningsklært og magler en kompressjonstights. Vil være til stor nytte.
      bruker nok str. S i den vil jeg tro
      -Helene
      Forresten må bare si det, settet var utrolig fin på deg. Lenge siden jeg egentlig har lagt igjen en kommentar hos deg, og må bare si at jeg framdeles er innom daglig å leser bloggen din selv om jeg ikke er innom å legger fra meg en kommentar ofte. Men er alltid like kjekt å lese og blir også veldig glad fordi du har så mye kjekke bilder og gode ord å dele, gir alltid varme å finne i seg selv av å lese den positive holdningen din 🙂

    11. Åh, denne tightsen har jeg sett på lenge! 😀
      Jeg må nok ha strl. M
      Kos deg i dag! 🙂

    12. Fantastisk 😀 Jeg slenger meg med! Er nok en str. L.
      Ha en fin søndag, Kristine!

    13. Hei hei!
      Denne har lenge vært på ønskelisten min. Jeg pleier å gi meg selv en gave hver gang jeg oppnår et av mine delmål med treningen. Men, desverre er denne tightsen i dyreste laget, og som student da har jeg har ikke hatt råd til å kjøpe den enda. 🙁 Det hadde vært kjempe gøy å vinne en tights.
      Jeg bruker nok størrelse ¨S¨ i tightsen.
      Mailen min er: [email protected]

    14. Kristine! For en fantastisk giwe away! Bare synd det ikke finnes flere tights du gir vekk. Har lest igjennom kommentarene på dette innleggene, og det er så mange fine mennesker som fortjener å vinne!
      Jeg vil takke deg for at du skriver denne bloggen. Jeg oppdaget den tilfeldigvis da jeg var innlagt med anoreksi for et par år siden, jeg leste den hver dag, og det har hjulpet meg ufattelig mye med å finne tilbake til en normal, og mye sunnere hverdag. Jeg er nå friskmeldt og treningsfrelst, og du skal ha mye av takken for det.
      Om jeg skulle være så heldig å vinne, så bruker jeg strs. small. Ha en fantastisk dag videre! <3

    15. For en finfin premie. Denne har stått øverst på ønskelista lenge, men har enda ikke tatt meg råd til å kjøpe den..
      Bruker størrelse M 🙂

    16. For en SUPER gave! Jeg har likt siden ;D
      Str. xs i thights og s i trøye… tror jeg :p

    17. Ååå, denne må jeg bare ha!
      Digger bloggen din, så mye inspo og treningsglede!
      Jeg liker på fb og må ha str. S om jeg vinner:)

    18. For en fantastisk konkurranse! Og denne thigtsen har jeg virkelig lyst på!
      Jeg har som mål å gjennomføre Birkebeinerløpet i juni, så denne thigtsen hadde motivert meg! Man kan jo ikke ha tipptopp utstyr og liten motor!;) ha fortsatt en fin helg 😉
      [email protected]

    19. Da har jeg likt siden 🙂 Super konkurranse 😀
      Jeg bruker størrelse L 🙂
      God helg 😀

    20. Likt 😉 og uten håp om at smiger skal gi meg fortrinn så du fantastisk ut i den drakten;) skjønner ikke du klager på beina dine!!
      Str xs om det skulle bli min lykkedag;)

    21. Hei:)
      Dette hørtes jo supert ut! 🙂
      Har likt siden.
      Str M/S…
      Klem fra meg!

    22. Hei.
      Kjempefin konkuranse.
      Jeg trenger en slik for jeg sliter skikkelig med beinhinnebetennelse og
      håper at kompresjons treningstøy vil ha en innvirkning på det.
      Jeg følger deg på insta og blir veldig motivert av bildene dine
      om det så er mat eller deg selv.
      Stå på å god helg 🙂
      Str M

    23. Smashing!
      Åh, en 2xu tights har stått lenge på min ønskeliste, så heg håper jer blir den heldige vinner:) Jeg bruker størrelse S.

    24. Hei!
      Hiver meg på! Har likt siden deres, og bruker størrelse S!
      Ha super dag videre, Kristine!
      Spennende å følge bloggen din :))

    25. Jeg har likt siden på facebook, og størelsen min er XXS/XS.
      Jeg har lenge vurdert og kjøpe meg denne tightsen, men økonomien er jo ikke helt med p det dessverre :p Det er så bra at du har så god erfaring med den, så kanskje den kan hjelpe meg også. Jeg har så utrolig lyst til og løpe, men samtidig vil jeg ikke da det er så utrolig unkomfy. Jeg sliter med litt beinhinnebetennelse i leggene og kjenner veldig godt til det når jeg skal løpe. Kanskje denne er løsningen på hvertfall noen av problemene så jeg kan komme meg ut å løpe skikkelig igjen 😀

    26. Dette var det verdt å både legge igjen en kommentar på her og like siden!
      Bruker størrelse: S
      God helg;)

    27. Ååå, det hadde vært herlig å vinne! Har likt siden, og bruker str XL 😀
      Krysser fingrene!

    28. Åååh, hvor jeg ønsker meg en sånn.
      -Hadde vært en helge-saver som hadde hakket opp mitt humør om jeg hadde fått.
      Tror jeg bruker enten XS eller S. Hvis de er små i strl. er det nok S jeg må ha..
      hvis jeg blir trekt da.
      Og facebook siden er likt- CHECK.
      God helg til deg

    29. Åå, jeg har lenge vurdert å kjøpe denne tightsen! Har likt siden 😉 Str. M
      God helg!

    30. Jeg har ønsket meg en slik tights i evigheter, så det hadde vært fantastisk å vunne en her! Elsker bloggen din, den er veldig inspirerende, og du har mange gode sunne løsninger jeg ofte benytter meg av. Fortsett med det.
      Siden på facebook er likt 🙂

    31. ÅÅh, for en fin konkurranse! Har lenge hatt så lyst på en slik tights, men studentbudsjettet strekker ikke til til en..Krysser fingrene! 😀
      (Bruker M 🙂 )

    32. HYYYYYYYYYYYYYL!!! WISH ME LUCK! Ps. jeg har ikke fått kjøpt meg treningsklær på fem år fordi jeg er så blakk.. 🙁 størrelse S (xs)

    33. Vil gjerne vinne, og har trykt liker på Individu.no på FB.
      Om jeg er den heldige, tipper jeg at jeg trenger xl (tilsvarende 42/44).
      Ha en fin-fin lørdag:)

    34. Side likt. str.L Krysser fingrene. Må bare få sakt hvor mye jeg ELSKER bloggen din <3 håper du får en fin dag vidre. klem <3

    35. Hvad er der IKKE og “like” om din side 😉
      En str L for mig 🙂

    36. Kjære, søte Kristine <3
      Du er sånn en skjønn jente!! 🙂 Har lest bloggen din et års tid nå, og gleder meg over alle gode tips du deler 🙂
      Jeg kjøpte fakisk en 2xu 3/4 tights til kjæresten min i dag. Han har bursdag om 10 dager <3 HAr jo selvfølgelig lyst på en selv 😉 Har problemer med knærne mine og kan dessverre ikke løpe om dagen. Da du skrev at du hadde en bra økt, tross litt problemer tidligere, fikk jeg jo enda mer lyst til å teste ut komprisjonstøy!!!
      God klem fra Maria Iselin

    37. Har likt siden, og liker bloggen din. Du er et sunt forbilde i motsetning til mange andre, og jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver om ift trening. Jeg sliter med overtrenthet og ufrivllig treningspause om dagen, trenger derfor en oppmuntring;)
      Str.XS

    38. Ååh elsker 2xu!
      Du stråler Kristine, solstrålen!:)
      Har likt siden og deltar gjerne i konkurransen om tights, bruker str M.

    39. Så fin du er! Siden har jeg likt, og skal vente i spenning! Vinner jo aldri noe, men er lov å håpe:-D Ha en superduper helg!!!
      Og str. M ville ha passet meg perfekt

    40. Har likt! Takk for at du er en stor gledesspreder! Krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinneren denne gang, for dette har jeg virkelig lyst på! Har ogsånslitt masse med beinhinnebetennelse, så kanskje denne tightsen kan hjelpe 🙂 bruker small 🙂

    41. Superinspirerende blogg Kristine, du gir meg mange gode tips og råd som jeg tar med meg inn i trening og hverdag! Keep up the good work..
      Jeg ønsker meg veldig disse komprisjonsplaggene da jeg trener mye både utholdenhet og styrke, tror jeg er en str M..
      Stooor klem fra meg 🙂

    42. Siden er likt !
      Vil bare si bloggen din er fantastisk, funnet masse motivasjon og fristene oppskrifter herfra 😀
      Str. Small

    43. Siden deres er likt og jeg krysser fingrene for at jeg er den heldige vinneren. Har hatt lyst på en slik tights leeeenge. nå. Strørrelse M blir det på meg.
      God helg, Kristine 🙂

    44. For en midt i blinken konkurranse for meg som har treningstøy shoppestopp for en laaang periode. Krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige vinner og finner en tights i strl. M i min postkasse i framtiden! 🙂

    45. Hei Kristine!
      Jeg følger bloggen din hver dag, og du er en fin inspirasjon i hverdagen både fysisk og psykisk. Her om dagen var jeg på XXL og vurderte å kjøpe sånn tights, og siden jeg ikke kjøpte den, tenker jeg på den fortsatt. Håper jeg får gleden av en sånn tights en dag, hvis jeg skulle være så heldig hadde strl S vært perfekt.
      Fortsett å blogge Kristine, du er motivasjon til tusen.

    46. Oioioioi! Dette må være tidenes beste konkurranse! 😀 jeg har likt siden, slenger meg på å krysser fingrene. Det er lov å håpe 🙂 Størrelse s.

    47. Siden på facebook har fått en god LIKE og jeg håpe på å være den heldige
      vinneren av ett sett kompresjonstreningstøy i str XS! Ser virkelig opp til deg og dine
      treningsprestasjoner og holdninger. Du inspirer!
      God helg 🙂

    48. Tusen takk for at du er en fantastisk inspirasjon i hverdagen! Ha en flott helg 🙂
      En tights i M hadde passet meg utmerket 😉

    49. Oi! Skreiv kommentar under navnet “Erica” før i dag, men glømte å skrive at jeg bruker størrelse small!:)

    50. Hei!
      Jeg har likt siden. Har ønsket meg en slik tights ganske lenge 🙂
      Takk for en super blogg forresten, jeg har brukt mange av oppskriftene dine til store glede for både min datter og meg.
      Av størrelse bruker jeg S eller XS.
      Hilsen Ella

    51. Er med!
      tror jeg må ha xs/s 🙂 litt usikker siden jeg er 172 og lurer på om xs blir litt kort.

    52. Min største drøm er å eie en slik treningstights! lover å ikke gå med noe annet om jeg en gang blir eier av en:) er på treningssenter så og si hver dag og kan ikke bli mer lei av treningstightser som sklir ned hele tiden! håper jeg er heldig og blir stolt eier av et slikt produkt:)
      mail: [email protected]

    53. Jeg er med! Hadde vært fantstisk å vinne! Men uansett, takk for en utrolig inspirerende blogg
      Bruker forresten strl S hvis jeg skulle være så heldig at du trenger den..:)

    54. Woow, for en premie! Hvis de er vanlige i str så ønsker jeg meg VELDIG en tights i M. Har hørt at denne kan hjelpe mot beinhinnebetennelse, men som fattig student er den litt dyr (klisjé nok, men sant). Ha en fin helg:-) Har likt på facebook!

    55. Hei, har likt siden:):) er fast leser! elsker maten du lager, alt ser så utrolig godt ut! jeg trener selv hver morgen før skolen på elixia og etter skolen:) så hadde vært kjempe gøy å fått denne tightsen som er så bra:):) bra konkurranse og! ha en fin fredagskveld! du inspirerer

    56. Hei!
      Har likt siden. Trenger sikkert størrelse XS, hvis jeg får den da 😉
      God helg !!!

    57. Hei Kristine!
      Har likt siden på face, håper jeg vinner de fine treningsklærne, bruker størrelse XS
      Hilsen Julie 🙂

    58. Jeg har så fryktelig innmari lyst på denne tightsen! Ønsket meg den til bursdag og jul, fikk mye annet fint men ikke denne. Grunnen til at jeg har lyst på tightsen er at jeg løper mye og syns den er stilig! Jeg bruker str small. Mail [email protected]

    59. Da er siden likt! Det er så sykt inspirerende å lese bloggen din og du har veldig mange gode oppskrifter!:) Denne tightsen skal det invisteres i ved neste lønning om jeg ikke vinner på søndag:) Bruker str. XS.
      Klem fra meg 😀

    60. Hei Kristine! Dette må vel være den desidert beste konkurransen som har funnet sted på en blogg noen gang?! Ingenting som er mer populært enn denne tightsen nå om dagen! 😀 Kjøpte selv tightsen i fjor sommer, og har aldri opplevd makan til tights! Sliter veldig med beinhinne og låsning i bekkenleddene noe som påvirker muskulaturen i korsrygg og spesielt i setemuskulaturen. Å bytte fra en vanlig nike tights til denne kompresjonstightsen gjorde treningen til en helt ny opplevelse! Restitusjonen av muskulaturen ble mye raskere, og den føltes mer støttende på setet/korsrygg under trening. Etter å ha flittig brukt den i over et halvt år og etter mye vasking er det ikke mye igjen av sølvlinjene på tightsen, så du ser vel nesten ikke at det er en 2xu tights. Har lenge tenkt meg å kjøpe en ny, da jeg liker å føle me litt fresh på trening (OG nytt treningstøy gir veldig god motivasjon 😀 ), men FØRST prøver jeg meg her! Håper du liker tøyet! 😀
      Hilsen sportye meg som ønsker meg en 2xu tights i Medium! (e-mail: [email protected]) :))

    61. Åh! Denne har stått øverst på Ønskelista leeenge nå! Men har ikke kunnet prioritere meg selv i det siste, så hadde virkelig hjulpet på motivasjonen å vinne denne nå =D I str. M 😉 S om de er litt store….
      Ellers er det inspirerende som alltid å lese bloggen =)
      God Helg Kristine 😀

    62. Det hadde vært en helt fantastisk gave!! Har ønsket meg denne så lenge!! Jeg bruker str M om jeg skal være så heldig 😀 Klem fra meg

    63. Bloggen din inspirerer hverdagen min mer enn du kan tenke deg. Rett etter den daglige nyhetslesingen, går jeg rett over på bloggen din hver morgen 🙂 Strl. M.

    64. Jeg virkelig forguder disse plaggene, hadde vært helt fantastisk å vinne en tights!
      Jeg skulle ønske jeg kunne si jeg var en strl S eller M, men det må nok jobbes litt på styrkerommet før den tid, nå er jeg en XS
      har likt siden 🙂

    65. …hva med oss som ikke er på facebook og dermed ikke kan “like”..? 😉
      Jeg liker bloggen istedenfor!!!
      og bruker str M
      🙂

    66. Har hørt så mye bra om disse tightsene! Hadde vært skikkelig kult å vunnet en, når studentbudsjettet ikke strekker til!:) Bruker forresten str. M!

    67. Herlig! Har likt 🙂 størrelse M bruker jeg i tightser, satser på at det passer :))
      Tvi tvi krysser fingrene!! God helg til deg :))

    68. Har likt siden, og liker give away’en! Herlig 🙂 Str. M.
      Ha en fin kveld 🙂

    69. Liker liker LIKER og likt siden:-) fantastisk give away! krysser alle fingrer og tår før at jeg vinner denne super giveaway premien:-) Størrelse S

    70. Flott jente i fint treningstøy! Jeg har likt siden og bruker str. S
      Ha en god helg! 🙂

    71. Åherre, 2XU har jeg ønsket meg lenge.. Dette står virkelig høyest på ønskelisten min 😀
      Str. S her 🙂
      Ha en god helg søte deg!

    72. Så fin du var i 2XU! Håper du blir fornøyd med settet 😀
      Har likt siden og str. ST er et stort ønske 🙂
      God helg <3

    73. Jeg liker bloggen din godt, jeg blir inspirert og motivert. Jeg begynte og trene styrke i år og har hatt stor fremgang, og denne tightsen hadde gjort meg enda mer motivert.
      mailadressen min er: [email protected]
      str. S
      God helg!! 🙂

    74. Hei 🙂
      En fin start på helgen å lese at det er give-away ;-D Ønsker meg virkelig denne tightsen!
      Bruker størrelse M 🙂
      Ha en riktig god helg ;-D

    75. Fantastisk fint! Akkurat dette som hadde hjulpet på treningsmotivasjonen!
      størelse L

    76. Ååh jeg har hatt lyst på denne tightsen alt for lenge nå ! Men studentbudsjettet har ikke åpning for nytt treningstøy for tiden 🙁 Tror jeg er str: MT 😀
      Mail: [email protected]
      <3 God helg =D

    77. Åå, så kult! 😀 Jeg digger 2XU, alt jeg har er kjempeslitt (godt brukt mao, haha)
      Bruker helst ST (er lang i beina) men kan godt bruke S, også. 🙂
      Ha en suuuper helg, Kristine!

    78. Du kledde den! 😉 Håper du liker den når du får testet den ordentlig da. Kos deg i helgen!

    79. Da har jeg likt siden 🙂
      Har sikla etter de tightsene der lenge nå, så det hadde vært fantastisk å vunnet en 😀
      Bruker str. M.
      Ha en fin dag! 🙂

    80. Oh boy, oh boy! Må slenge meg på!
      Må nok ha S i toppen og ST i tightsen 🙂

    81. Ååh, for en super konkurranse!! Jeg har siklet etter de tightsene i evigheter, har hørt så mye bra om dem. Har bruk for nytt treningstøy nå, det gir så mye motivasjon 😀
      Har likt siden!
      [email protected]
      Størrelse: S
      Ha en super dag!

    82. Å vinne en slik tights hadde virkelig vært en superboost for meg som nettopp har begynt å trene og som har første mål i å delta i Holmenkollenstafetten i mai. Krysser fingre og tær for at jeg skal bli den heldige!
      Siden er likt og min str er xl.
      Mail: [email protected]

    83. Jeg har likt facebook-siden 🙂 Vil så gjerne ha litt nytt treningstøy, veldig fin konkurranse! Bruker S i tightsen, og M i genseren!

    84. Artibartig med konkurranse! Aldri prøvd slikt et utstyr før, men muskelristingen er et kjent problem 😉 Str. S

    85. Da var siden likt, har aldri hørt om den nettbutikken før så takk for tips:)
      Jeg prøver meg på en XS til mine fyrstikkben;)

    86. Indivud er for lengst likt på facebook! 🙂 Har ønsket meg kompresjonstights helt siden det kom på markedet, men lommeboka har til nå sagt at kjøpt av det får vente… Hele 2XU outfitten så forøvrig veldig fin ut på deg 🙂 Jeg bruker str 36/S om det er jeg som blir den heldige vinneren:)

    87. Har likt siden:) Har ønsket meg en sånn tights lenge, så håper på å vinne:)
      Str: S

    88. Da har jeg likt siden! 🙂
      Er i Dublin nå for å ta opptaksprøven til medisinstudiet her, og prøven er i morgen. Begynner å bli ganske nervøs og stresset, så hadde virkelig ikke vært feil med en overraskelse i posten etterpå! 🙂
      Bruker str. M.

    89. Siden er likt, og jeg må bare si at du er for meg en veldig stor inspirasjon når det gjelder både mat og trening. Leser bloggen din hver dag for å se om du har laget noe godt jeg kan prøve ut 😉
      Du får meg til å tørre og utforske mer på matveien, noe som er sunt for kropp og sjel 😉
      Er er en størrelse imellom S og M. Spørs hvordan tightsene er i størrelse, men S går nok fint 🙂
      [email protected]

    90. Er så glad for at jeg fant bloggen din! Inspirasjon!
      Og en ny treningstights hadde ikke gjort noe det heller;)
      Str. S

    91. Awesome! Så heldig du er som får slike plagg!
      Veldig snilt å ha en “give away”. Jeg er selvsagt med 🙂
      Har likt siden.
      Str. M

    92. ME GUSTA! Dette liker vi 😀 har hørt at de er kjempe gode, og kunne virkelig tenkt meg en!

    93. Åå, har ønsket meg 2xu tights lenge, men det har vært utsolgt alle plasser for min størrelse! Typisk. Jeg bruker størrelse xs, og hadde blitt såå glad om jeg hadde blitt trekt ut 🙂
      God helg!:)

    94. Har likt de 🙂
      Størrelsen min er S / 36 😀
      Tightsen min er gjennomsiktig og det er ikke billig for en som lever på stipend å bare kjøpe en x)

    95. Har likt siden! 😀 jeg ligger rundt S/M tror jeg 🙂 er rundt 65cm rundt livet og 87 rundt hoftene, så ja 🙂 ha en fin helg, vakkre deg!

    96. Denne tightsen var ufattelig tøff! Sånn vil jeg gjerne ha, så siden er likt 🙂
      Jeg tror nok jeg ville trengt en str L eller M, det kommer litt ann på hvordan de er i str.
      Krysser fingre og tær for at jeg er den heldige:)
      Ha en super helg!
      Julie:)

    97. wii! har lenge ønsket meg en slik tights! håper jeg vinner!! haha, glede :-))
      størrelse: s/m (38)

    98. Hei! Nå er siden likt, og fingrene krysset. Veldig gøy at du skrev dette innlegget i dag – jeg stod nemlig i går i kassen på G-sport og skulle kjøpe meg en slik tights med tilbudskoder fra Pepsi Max. Endelig kunne jeg unne meg denne tightsen jeg hadde siklet på så lenge, men aldri tatt meg råd til. Jeg drar kortet og tar i mot posen da det piper i kortterminalen; IKKE GODKJENT. Jeg ringer og sjekker kontoen – det skulle jo være nok der? Da kommer jeg på at jeg har et automatisk trekk til en barneveldedighetsorganisasjon i slutten av hver måned. Trekket er bare på 50 kroner, så det er ikke stort å skryte av – men i går var de femti kronene nok til at jeg altså ikke fikk denne tightsen. Før neste stipend er G-sporttilbudet over, og jeg kan ikke unne meg en så dyr tights på studentbudsjett.
      Derfor hadde det virkelig gjort dagen min om denne kunne blitt min! Jeg bruker str. XS.
      Og – jeg elsker selvfølgelig bloggen din jeg også 😉

    99. Hei Kristine:)
      Først og fremst må jeg bare takke deg for all inspirasjon til både mat og trening! Du er en av de faste bloggerne jeg bare MÅ titte innom til minst en gang for dagen:)
      Det hadde jo vært fantastisk gøy å vinne en sånn tights, har hørt de skal være utrolig gode!
      Ha en nydelig helg!
      Klemmer fra Caroline:)

    100. Jeg er dessverre ikke på facebook lenger, så får ikke likt siden… Men hadde vært gøy å kunne vinne en slik tight allikevel 🙂 vært inne på nettisden å sett på de, og ser bra ut! Aktiv innenfor styrketrening, så det må jo testes ut 🙂 Str. S

    101. Har hatt lyst på dette settet kjempelenge!!! Str S dersom jeg er den heldige! Gi tilbakemelding på hvordan du synes de fungerte etter du har fått brukt de ordentlig!! 🙂

    102. Å, denne har jeg ønsket meg så lenge! Størrelse XS, håper veldig at jeg vinner 😀 Ha en kjempefin fredagskveld, Kristine!

    103. Nice give-away!:) Bra måte å inspirere til trening:)
      Jeg er en XS eller XXS, spørs hvor tight den skal sitte! Og den toppen må prøves også. Den var kul!

    104. Har likt! Str. M.
      Håper, håper, håååper jeg vinner! 🙂 Har lenge ønsket meg disse men studentbudsjettet går ikke med på det.. hehe.

    105. Kanonbra konkurranse! Har likt “Individu” på facebook, og krysser alt jeg har for at jeg blir den heldige vinner 😀 ..du såg rett og slett skikkelig sporty og flott ut i det treningstøyet, og har nok bidrar nok til at mange kommer til å kjøpe dette om de ikke allerede har det nå. Nå gleder meg jeg faktisk til søndag, selv om søndag betyr at det snart er mandag! Ha en fin helg da 😀

    106. Har likt! En slik tights har jeg ønsket meg lenge! Hadde vært perfekt treningsmotivasjon for halvmarathonet jeg har satt meg mål om å gjennomføre 🙂

    107. Dette vil jeg vinne! Har ønsket meg en slik tights i lang tid! 😀
      Jeg har likt siden, og bruker small i størrelse.
      Krysser fingrene! 🙂

    108. Hoho, mange som vil ha skjønner jeg 🙂 Jeg har i alle fall gjort et forsøk ved å like siden, og skulle jeg være heldig så har jeg str S 🙂

    109. Åå så bra giveaway! Har allerede likt individu på facebook kjempelenge, flott side! 🙂 Jeg bruker str S 🙂

    110. Facebook siden deres er likt 🙂
      Hvis jeg er så heldig å vinne, så bruker jeg størrelse S 🙂

    111. glemte forresten å si at jeg akkurat leste intervjuet ditt på bt.no. imponerende det du gjør, og ha gått fra en spiseforrstyrrelse til å bli så flink med mat og trening. Du føler alltid på kroppen, når du trenger mat, når du vil trene og når du trenger å slappe av. Og ikke minst maten du lager. Misunner deg litt der, du er ektremt kreativ på kjøkkenet, og det var faktisk når jeg begynte å lese bloggen din for en stund tilbake at jeg fant ut at det går an å bake sunt og redusere sjokoladeinntaket. Da det finnes veldig mange erstattninger til slikt, som de tingene du lager.
      (xs, [email protected])

    112. Gud av meg så flott du var i heldress:) Jeg vil gjerne være med. Jeg er samme str som deg, så tror det må bli en str. S.
      God helg:)

    113. Har likt siden, og bruker str S 🙂
      Har lenge tenkt på å kjøpe den selv, men har ikke helt prioritert det, men har hørt mye bra om den! Super give away 😀
      God helg!

    114. bra konkurranse 😀 bruker str. S og krysser fingrene for lykke denne gangen :))

    115. Har likt siden på Facebook! 🙂
      Tror jeg trenger str s!
      Syns du har en fin og inspirerende blogg med mye seriøst innhold når det kommer til trening og kosthold! Det setter i hvert fall jeg pris på!
      [email protected]
      Ha en fin dag!

    116. Krysser fingrene for at jeg vinner. Har hatt lyst på en sånn tights lenge!
      Jeg bruker str S i vanlige tights, så med mindre disse er annerledes i størrelsen så tar
      jeg det.
      Du har forresten en veldig bra blogg, får masse inspirasjon av deg og ditt fantastiske humør og stå på vilje 🙂

    117. ågud, har alltid hatt lyst på en sånn en, de ser så vanvittig stilige ut!
      Str: S

    118. Jeg vinner aldri noe, men holder motet oppe for det 😀 hørt utrolig mye bra om tightsen!
      Blir nok str. L på meg. super konkurranse 🙂

    119. Da har jeg vært inne å likt siden! Kjempe gøy konkurranse, må innrømme at mine tights har sett bedre tider. Tipper jeg må ha en xs

    120. Super konkurranse! Har lenge lengtet etter de tightsene, hadde bare penger ikke vert et problem hadde jeg klikket dem hjem med en eneste gang 🙂
      Vet ikke om de tightsene er annerledes i str, men tipper det blir str S.
      Å sitte i sofakroken med bloggen din er virkelig dagens gode avslapningspunkt!
      Ha en fin dag 🙂
      [email protected]

    121. Ah, en sånn tights hadde bare vært himmelen! Jeg må nok helst ha størrelse MT jeg, men M går nok også bra!
      Du har en herlig blogg med mye insipirasjon, fortsett sånn!
      Ha en fin dag og ei god helg 🙂

    122. 2XU er verdens beste treningsklær, anbefaler alle de! Beste treningstøyet! De satt perfekt på deg 🙂
      Bruker størrelse Small 🙂

    123. Hører så mye positivt om disse tightsene. Ønsker virkelig og prøve selv også! 😀 Størrelse: Small

    124. Hei:)
      Jeg trener masse og trenger nytt treningstøy:D Hadde blitt så glad hvis jeg hadde blitt den heldige vinneren av dette tightsen:) Jeg bruker str xs

    125. Blir så inspirert av bloggen din! Både treningsmessig og med tanke på mat! Tusen takk for den flotte jobben du gjør!
      (Størrelse S)

    126. Heisann!
      En fantastisk konkurranse. Som både syklist og langrennfan ville denne passet
      midt i blinken å vinne. Må nok bli en størrelse XS på meg 🙂
      e-mail: [email protected]
      Ha en fin dag videre!

    127. Hadde vært prefekt å vinne! Jeg bruker størrelse small 🙂
      Ha en fin helg! 🙂

    128. Jeg har likt siden deres på Facebook 🙂
      Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en slik tights, men da jeg ble frastjålet mobilen tidligere uken må jeg bruke pengene på det i stedet. Utrolig kjipt, men av og til må man betale for andres ugjerninger. Håper å vinne her der, selv om det er mange som har meldt seg på 🙂
      Jeg har str. xs 🙂
      Mailen min er [email protected]
      Ha en nydelig dag!

    129. Hei Kristine 🙂 Er fast leser av bloggen din, takk for fantastiske oppskrifter og masse god inspirasjon 😀
      Kompresjonstights har stått øverst på ønskelisten lenge, så hadde vært knallkjekt å vinne en sånn 🙂 Bruker str S.
      Krysser fingrene og ønsker deg en strålende helg 😀

    130. Likte siden fra før av, men bruker strl. M 😀
      Ha en fin helg, klem til deg!!

    131. For en perfekt give-away, jeg har så lyst på! Nå har jeg likt facebooksiden, og jeg bruker størrelse small 🙂 Ha en fin dag, Kristine!

    132. Har likt siden 🙂
      Ingenting er mer motiverende enn nye, fine treningsklær! Bruker str. S.
      Ha en fin helg!

    133. Likt 🙂
      Åh hvor genialt hadde det ikke vært med en ny tights!! Ingenting gir mer giv en nye treningsklær 🙂 Bruker str. S 🙂

    134. Whoa, du bare gir bort en kompresjonstights! Er litt lenge til 1.april ennå så jeg ofrer aprilsnarr-skrekken min og stiller meg opp i rekken: str S og [email protected], versågod og takkskalduha 😉

    135. 2XU tights står høyt på ønskelisten – jeg krysser fingrene for å bli den heldige 🙂
      Str. M
      Ha en herlig helg 🙂

    136. *krysser fingre og tær*
      Har likt siden til individu på facebook fra før av 🙂
      Størrelse S i tightsen, om jeg skulle vært ufattelig heldig og vunnet!
      God helg 😀

    137. Så fin du er !! Det hadde vært gøy å vunnet, har hørt så mye positivt og har hatt lyst på det leenge 😀
      Jeg har likt siden på facebook. Den er jo litt stram i utgangspunktet, da jeg vanligvis er en xs. Så jeg tror nok small er greit 😉 Ha en fin dag !

    138. Så artig! Har ønsket meg en sånn leeenge, de er så stilige! Å jeg er ganske lei av å være student som trener i cubus-tights…
      Jeg bruker str. M og har likt siden! 🙂
      🙂

    139. Eg er med som alltid, og krysse fringrane nok ein gong på at det er eg som stikk av med denna flotte tightsen i str. XS! 😀

    140. Whæææ!! Har alltid hatt lyst på ein slek tights, men dei er så dyre!
      Kryssa både fingra og tær!
      Strl. S/M

    141. Dette hadde vært bra treningsmotivasjon! Størrelse M 🙂 Fortsett med den utrolig inspirerende blogginga di og nyt den strålende helga.

    142. Ehhh! 😀 jeg vil så gjerne vinne den tightsen! har siklet etter den i evigheter 😀 hihi! Digger deg og bloggen din btw <3 😀 Din lille solstråle! 😀
      God helg <3

    143. Jeg er med! Str. S 🙂 Hadde vært gøy, lei av thightser som sklir ned hele tiden!!:-P

    144. Likt! Har siklet etter slikt utstyr lenge nå, men det er så dyrt, så å vinne hadde vært superdupert:-) Tror jeg trenger str L.
      Takk for en inspirerende blogg, og god helg!
      [email protected]

    145. Jeg ønsker meg veldig veldig en sånn tights.. Sitter med virus i kroppen og treningsnekt, men tenk så bra det blir å starte opp igjen med en sånn på beina!
      Jeg ønsker meg en M tror jeg.
      Ha en fiin dag, flotte Kristine!

    146. Åååh har såå løst på en slik! 🙂
      Bruker stl. M :- )
      Good helg søte du : )

    147. Hei Kristine! 🙂
      For en super konkurranse! Jeg har lenge gått å siklet etter disse 2XU tightsene, men har ikke hatt råd. Jeg er en idrettsstudent så denne hadde passet meg perfekt, og jeg sliter mye med beinhinnebetennelse, noe som gå utover treningen og humøret. Har ofte vondt i legger når jeg løper, så denne tightsen kunne kanskje ha hjulpet meg 🙂 Jeg krysser fingene!
      Tror jeg må ha xs i tighsen.
      Klem 🙂

    148. Har likt siden, har utrolig lyst til å prøve en slik tights! Str M tror jeg. Ha en fin dag og helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg