STRÅLENDE SØNDAG

For et fantastisk søndagsvær :grin:
Knall blå himmel og strålende sol.
Der jeg stod på jobb i dag, var jeg fryktelig misunnelig på alle som løp fra treningssentret og ut. 
Jeg fikk heldigvis kost meg litt i finværet da jeg var ferdig.


Etter jobb i dag ble det en rask lunsj.
Noriruller.
Jeg hadde egentlig lyst på sushi, men med ingen av ingrediensene tilgjengelig ble det en annen variant.


Jeg raspet squash og stekte den et par minutter i en panne på høy varme sammen med soyasaus, riseddik og sesamfrø.
Deretter la jeg den stekte squashen utover noriark, hadde på skinke, syltet ingefær og gulrot.
Rull sammen.
Sunt og godt på noen få minutter.


Dagens trim ble en 40 minutters power walk i solstrålene.
På veien gikk jeg innom Narvesen og kjøpte litt søndagsmotivasjon.
Treningsforum magasinet og Body.
Dette er to av mine favoritt blader når det kommer til trening og helse.


Sammen med søndagskos og bladlesing, ble det en “godte” skål.
Jeg tok en time-out med tente lys, godt plantet i sofaen under et teppe.
1/2 boks cottage cheese blandet med 1/2 boks kesam og 1/2 ts vaniljepulver.
På toppen har jeg eple i biter, granateple, blåbær, sukringold og chiafrø.


Chiafrø er en veldig sunn fettkilde.
Den inneholder hele 62 % omega3-fettsyrer. Det vil si at 2 ss med chiafrø inneholder mer omega-3 enn en laksefilet!
Jeg kjøper chiafrø her på iHerb.


Jeg har forresten trukket vinneren fra kompresjonskonkurransen.
Denne gangen ble det Maria Iselin, jeg har sendt deg mail.
Jeg vil forresten tipse om at Individu har siste dag med tilbud på 2xu kompresjonstøy. Det lønner seg å slå til her.


Nå er det tid for bursdagsfeiring.
MIn kjære PØ har nemlig bursdag i dag.
Hipp, hipp hurra!
I dag er det hans dag.
Ha en riktig strålende søndag videre :grin:

Kristine

13 kommentarer
    1. Det så ut som en lunsj jeg definitivt skal prøve på!
      Og for et nydlig bilde av deg 🙂 du er ei veldig pen jente, Kristine!

    2. Jippi!!!!!!!! 😀
      Nå ble jeg sååååå glad!!! Fine Kristine, tusen takk! Nå kan jeg matche kjærsten :p

    3. Vinterferie hjemme hos foreldre denne uka, det gjør det ikke alltid så lett å følge matrutiner. Selv er jeg på vei ned i vekt, men denne uka kan jeg vel si at ikke har vært så positiv når det kommer til matfronten. Gleder meg til å komme hjem til studiested igjen etter ei herlig uke i hjembyen, for det er jo alltid deilig å komme hjem til mamma og pappa selv om det blir litt mer mat som er på den mer usunne sida. Og gleder meg til masse god mat- og treningsinspirasjon fra deg, Kristine! 🙂 Selv om vi er i to ulike situasjoner finner jeg flere likhetstrekk og det hjelper virkelig på motivasjonen!

    4. Gratulerer til PØ! 😀
      Ble treningsfri her i dag og middag ute med familien i stedet, så blir det jo en kveldstur med hunden etterhvert 🙂
      Nam, nam, MAT 😀

    5. Gratulere med dagen PØ:D
      Håper du får en fin dag!:D
      Håper dokker har hatt ei fin helg:)

    6. Du er så flink å lage mat, er alltid like inspirerende (: Kjempe fint bilde av deg også! Du får si gratulerer med dagen til han fra alle oss lesere da, hehe 😀 Ha en fin søndag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg