WHITE CHOCOLATE RASPBERRY


I går hentet jeg nok en pakke fra iHerb.
Endelig kom de etterlengtede Questbarene i smaken white chocolate raspberry.
Jeg bestilte disse før ferien og har gledet meg som en unge!


Jeg skal ærlig fortelle at jeg ble ganske skuffet.
Cookie dough smaken er utrolig god og har blitt en av mine favoritter, derfor håpet jeg at den nye smaken skulle være like bra.
Jeg er veldig glad i hvit sjokolade og synes smaken høres nydelig ut. Slik var det altså ikke!
White chocolate raspberry ble for kvalmende for min del. Den var søt på en uekte søt måte og med en merkelig bismak.
Baren var derimot mye bedre etter tyve sekunder i mikroen, da var smaken helt ok.  
Jeg kommer ikke til å bestille disse igjen!
Heldigvis har jeg en pakke påvei med cookie dough barer.   

Lurer på på noe angående iHerb, kan du lese min iHerb-guide her.

Jeg ønsker deg en fantastisk onsdag.
Gjør dagen til en solskinnsdag :grin:

Kristine

36 kommentarer

Siste innlegg