ÅRETS FØRSTE

Riktig godt nytt år!
Hadde du en bra feiring?
Jeg regner med at dere alle er super klare for et nytt og sprekt år :grin:
Mange nye muligheter står fremfor oss.
Jeg er i hvert fall veldig klar!
Etter en lang ferie med mye god julemat og hvile, føler jeg meg veldig klar for å komme tilbake til hverdagen og rutiner

Det er en klisjè, men jeg synes alltid det er deilig å våkne opp 1. januar.
Jeg får en befriende følelse.
En helt ny bok åpner seg og vi har 365 dager på å gjøre denne boken fantastisk.
Det er jeg som er forfatteren av min egen bok og kan fylle sidene med akkurat hva jeg vil.
Det blir spennende og se hva dette året bringer!

I dag nøt jeg en lang og lat morgen.
Nå har jeg drukket en stor kopp kaffe og har tenkt meg uten på en liten power walk.
Håper du får fantastisk start på 2014 og en riktig bra onsdag.
Jeg gleder meg til et storartet år!
2014 blir helt fenomenalt!

Kristine ♥

19 kommentarer
    1. Du ser så jævla bra ut! Me like biceps!!;) Bloggen din er i tillegg utrolig motiverende, stå på! Får faktisk meg til å lette på rumpa mi og holde meg i aktivitet:p

    2. Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg også i 2014, tror dette året kan bli et veldig bra år 🙂
      Jeg bare lurte på en ting, du nevnte tidligere i høst at du ville skrive et innlegg om PF og jenter, og ulempene med det, også kanskje litt om det med karbohydrater, og nødvendighet for mye av det, om man trener mye kontra ikke ? Det hadde vært veldig fint, takk på forhånd, ha en god start på året 🙂

    3. Du er jo bare aldeles nydelig! For et fantastisk forbilde for store og små! Takk for all inspirasjonen og gleden du sprer i hverdagen! Er så klar for det beste året noen sinne!

    4. Likte den metaforen ved å bruke boka:) Du er alltid så positiv- og får meg alltid i positiv retning! Liker bloggen din veldig godt og titter ofte innom:) Et godt nyttår til deg også:)

    5. Du ser utrolig bra ut for tiden!:) Godt nyttår, må det bli enda et fantastisk, sprekt år!

    6. Hurra, endelig et nytt år! Godt nytt år til deg.. gleder meg til å følge bloggen din videre! 🙂
      Her ble det spisedag/hviledag julaften, ellers har jeg holdt meg til kostholdsplan, og med trening hver dag omtrent! (Ikke så vanskelig egentlig, spesielt ikke nå som jeg har vært på jobb jul/nyttår!! Meget fornøyd med det 🙂 Ingen dårlig samvittighet her i gården nei!! Pangstart på det nye året 😀 Ønsker deg alt godt for 2014!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg