TO DIE FOR

Det er på tide med en ny give away :grin:

I dag skinner solen.
Det nærmer seg sommer med stormskritt!
Ønsker du deg en ny bikini til våren?

I samarbeid med To Die For gir jeg bort en lekker bikini.
Deres bikinier er laget for å forme rumpestumpen og gir en liten push-ups effekt.
Jeg har på meg bikinen deres på bildet.

Alt du trenger å gjøre er å like To Die For Swimwear på Facebook, her eller følge dem på instagram, @todieforswimwear, og like bloggen min på Facebook, her
Legge igjen en kommentar i dette innlegget og fortelle hvilken bikini du ønsker deg og størrelse.
Husk å legge igjen epostadressen din i mail feltet slik at jeg får kontaktet deg.  
Vinneren trekkes på søndag kveld.

Vinneren er trukket.
Gratulerer Laura. Vi har sendt deg mail.

Ha en super duper torsdag!

Kristine

101 kommentarer

Siste innlegg