TUSEN TUSEN TAKK

Jeg ble enormt rørt i dag, da jeg åpnet en pakke som lå i posten.
Papiret ble revet at raskt i ren nysgjerrighet. Jeg hadde ikke bestilt noe nå!
Der lå det en herlig hilsen fra Sofia og disse nydelige hjerteøredobbene. Noe så fantastisk! Det var utrolig snilt og omtenksomt
Sånt får meg nesten på gråten. At lille meg faktisk kan bety noe og gjøre en forskjell for andre.
Pakken kom på en perfekt dag. I går var jeg nemlig å besøkte mamma som nå er blitt flyttet til Austjord for å være der til hun går bort. Formen hennes har virkelig gått raskt nedover og hun lever trolig ikke lenger enn et par uker til. Det gjør ubeskrivelig vondt. Å da få en slik pakke i dag, gjorde dagen min tusen ganger bedre. Tusen, tusen hjertelig takk.



Nå er jeg kommet ut mamma.
Hun har bestilt menyen i kveld. Entrecote med bakt potet, kokt brokkoli, salat og hjemmelaget bearnais, med eplekake og is til dessert. Jeg skal jammen skjemme henne bort! Det fortjener hun.
Jeg blir her resten av helgen. Da kan jeg gi henne så mange klemmer som mulig!
Håper du har en riktig god fredag :grin: 
Nyt helgen.

Kristine

20 kommentarer
    1. Hjertelig tusen takk til dere alle sammen. Gode tanker varmer i den vanskelige tiden. Jeg sender en mega stor klem tilbake <3

    2. Takk for at du er så åpen om noe som er så ubeskrivelig vondt, Kristine! Jeg tror det hjelper andre som også går gjennom triste ting. Tenker på deg!!

    3. Du fortjener det så utrolig mye Kristine. Om jeg kunne glede deg litt så gir det meg glede. Du er et stort forbilde 🙂 God helg 🙂

    4. Varme tanker til deg og dine, håper dere får ei så fin helg sammen som mulig!

    5. Gode Kristine 🙂 Du er så utrolig sterk, jeg beundrer deg virkelig selv om jeg ikke kjenner deg personlig. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan du har det og hvilken smerte du føler på. De gode minnene du allerede har sammen med mammaen din, og den siste tiden sammen med henne vil hjelpe deg i tiden fremover. Tenker på deg <3

    6. Så utrolig leit å høre. Vel fortjent med en liten oppmerksomhet! Håper dere får en fin kveld sammen <3

    7. Så fin du er<3 Sender varme tanker til deg og til moren din, nyt tiden dere har sammen.

    8. Så fine øredobber! De kledde deg veldig godt, og er det noen som fortjener en slik oppmerksomhet så må det jo være deg, skjønneste Kristine!
      Nyt den siste tiden sammen med mamman din! Det vet jeg jo at du gjør – du er bare helt fantastisk. Jeg klarer å fortså at du har hatt og er i utrolig tøff og vanskelig periode, men jeg kan ikke forestille meg hvordan det faktisk er. Stå på kjære deg. Dere er sterke, du er sterk!
      Sender deg mange tanker, og ikke minst en kjempe stor klem! Ønsker deg en fin helg sammen med din mor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg