PERSPEKTIV OG STEVIA

Først og fremst, tusen hjertelig takk for alle fantastiske ord.
Jeg blir helt rørt av deres engasjement og velmenende kommentarer. Stadig vekk blir jeg sjokkert over hvor mye dere bryr dere, noe som betyr enormt mye for meg.


Dagens ord sa det veldig bra.
Dette er omtrent akkurat slik jeg tenker.
De mørke tidene gir dypere perspektiv på livet. Uten de dårlige dagene eller tidene, hadde vi aldri satt pris på de tidene eller dagene hvor livet er godt.

For min del har det at jeg har vært igjennom mye i løpet mitt korte liv. Alt fra å ha alvorlig spiseforstyrrelse til å bli misbrukt. Dette har gjort at jeg ser på livet med åpne øyne.
Ja, jeg har dager hvor jeg synes ting er utrolig vanskelig. Hvor jeg gråter noen tårer og føler meg dritt, men stort sett er jeg utrolig takknemlig for alt jeg har og dit jeg har kommet. Jeg har kjempet, vokst og lært. 
I dag setter pris på de små tingene. Det er disse små tingene som gir meg glede hver dag og som gjør meg lykkelig. Alt fra å tenne et lys til morgenkaffen, høre en fugl synge når jeg legger meg, få en god klem av en kjær person, spise god mat, le av tullete ting eller hoppe i sølepytten.   


Ellers i dag kom det en pakke fra FunksjonellMat med masse forskjellige Stevia dråper.
Dette er en sponsorpakke.
Med nye bakeprodukter, må jeg selvfølgelig bake!
PØ er på besøk og nå skal vi bake. Jeg tror det blir pasjonsfrukt muffins. Mmmm…
PØ og jeg er fortsatt gode venner. Han er en fantastisk god og snill fyr på mange måter. Til tross for brudd, holder vi kontakten, ler og smiler sammen.

Vel, tid for å komme meg inn på kjøkkenet.
Ha en herlig fredagskveld og en riktig god helg  :grin:

Kristine ♥ 

36 kommentarer
    1. Erica:
      Jeg har ikke prioritert lappen. Reiser, mat og annet moro har alltid kommet først. Nå må jeg bare få det gjort. Har til og med øvelseskjørt i dag! Hurra 🙂

    2. Åå, gratulerer! Det er jo ganske greitt å få ta lappen mens man enda er ung 🙂 Masse lykke til med lærekjøring og lappen 🙂

    3. Erica:
      Denne uken har gått i fult kjør (har endelig tatt trafikalt grunnkurs!! ) så pakken ble først sendt i går. Regner meg at den er hus deg da i dag eller i morgen 🙂

    4. Tusen takk altså <3 Jeg gleder meg veldig til de ligger i postkassen og til å hive meg rundt på kjøkkenet med noen sjokoladekreasjoner 😀

    5. Enig i at man aldri kan få nok venner 🙂 Jeg holder til i Stavanger, enn du? Oslo?

    6. Du er en knupp!^^,
      Skriv gjerne avsenderadresse, slik at jeg har din så jeg kan sende en ordentlig takk 🙂

    7. Åjo, det er veldig nødvendig! Jeg vet allerede hva du skal få ^^,
      Orange, pepperminte eller kokosnøtt kanskje? 🙂

    8. Erica:
      Det er ikke nødvendig du. Blir så glad av alle dine hyggelige kommentarer 🙂
      Hvile smaker kunne du tenkte deg da?

    9. Veldig, veldig gjerne <3 Tusen takk!
      Ikke har jeg møtt deg enda, men du er likevel den mest generøse jeg kjenner!
      Spørst om ikke du må få en liten gave fra meg i posten også, rett og slett <3

    10. PØ er heldig som får være vennen din. Du er fantastisk på alle måter. Den duden som får deg til slutt, har gjort en real seier. God helg K =)

    11. Erica:
      HIhi… Ja, det stemmer 🙂 Slike overraskelser er jo så koselige.
      Forresten, har du lyst på en stevia eller to? Jeg har ikke bruk for alle disse 🙂
      God klem.

    12. PØ:
      Du har vært min beste venn i mange år og kommer til å forbli en god venn videre i fremtiden. Vi får fortsette å skape minner, men nå som gode venner 🙂

    13. Du er fantastisk Kristine. Og tross den siste tiden og at ting til slutt ikke fungerte for oss ønsker jeg alltid å være der for deg. Jeg er utrolig glad i deg, og det kommer jeg alltid til å være.
      Så lenge du lar meg vil jeg forsøke å gjøre livet ditt til et bedre liv å leve, om enn nå som venn istedet for livsledsager. Og jeg vet du vil det samme for meg, noe jeg føler meg priset for.

    14. Du virker så god tvers igjennom, Kristine! Skulle ønsker jeg kjente deg i virkeligheten og ikke bare gjennom en blogg 🙂

    15. Åå, det gledet mitt hjerte at dere fortsatt er kjempegode venner! Det er jo veldig koselig ^^,
      Herre, hadde hoppet i taket om det hadde dukket opp noe sånt i postkassen min! For alt jeg vet, gjorde du kanskje akkurat det? Hihi 🙂
      Ønsker deg en koselig fredag og en kjempefin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg