S’MORES


Dere kjenner jo meg og vet at jeg er veldig utålmodig sjel.
Da jeg fikk med meg at QuestNutrition hadde kommet med en ny smak, S’mores, følte jeg at jeg måtte ha den med en gang. Aller helst i går!
Selvfølgelig bestilte jeg de fra hjemmesiden deres med en gang. I dag kom den endelig :grin:
Jeg åpnet pakken allerede på posten og tok den første biten.
Etter forrige smak, white chocolate rasberry, som ikke falt i smak hos meg, var jeg skeptisk til denne…..


Det var det absolutt ingen grunn til.
Jeg har fått en ny favoritt Questbar!
S’mores smaken er knall god! Den var søt, men ikke oversøt, myk og med crunchy biter.
Disse vil forsvinne fort. Jeg har allerede flere i magen!
Nå er det bare å håpe at iHerb snart får de inn. Frakten derfra er mye rimeligere enn fra Quest hjemmeside.

Ha en god torsdag da dere :grin:
Det er snart helg!

Kristine  

45 kommentarer

Siste innlegg