PEPPERKAKEHUS & PT-TILBUD

Forrige uke fikk jeg en pakke fra Pepperkakegalleriet med diverse ingredienser til pepperkakebaking.
Mills arrangerer konkurranse på pepperkalegalleriet. Det kåres tre vinnere som får et reisegavekort på tjuetusen kroner!
For å være med må du laste opp din pepperkakeversjon på pepperkakegalleriet eller på instagram med taggen #pepperkakegalleriet.


Jeg liker mine pepperkaker nok så klassiske.
Hvert år lager jeg den pepperkaker etter bestemors oppskrift. Den har vi brukt så lenge jeg kan huske! I tillegg eksperimenterer jeg med diverse sunnere pepperkaker.


Pepperkaker er pepperkaker. Jeg foretrekker en ren smak og ønsker ikke å tilsette andre smaker.
For å gjøre noe litt annerledes med de ingrediensene jeg fikk, bestemte jeg meg for å lage små pepperkakehus.
Jeg skal tydeligvis ikke bli snekker, for husene ble både skjevt, hullete og lite pent!


Jeg brukte den originale oppskriften på pepperkaker som ligger ute på Pepperkakegalleriet her.
I tillegg brukte jeg denne malen på små pepperkakehus fra Tine.
For å sette sammen delene smeltes sukker i en panne på høy varme til karamell-lim. Pynt så med ønsket kakepynt.
Nå står det små søte pepperkakehus rundt om i huset og lager god julestemning:grin:  :grin:

Over til noe helt annet.
Frem til og med julaften får du 15 prosent rabatt på alle pt-tjenester hos HelseGlede.
Invester i en sunnere livsstil nå!
Med en skreddersydd kosthold- og / eller treningsoppsett og tett oppfølging er det mye enklere å nå sine mål, om det så er vektnedgang, orke å leke med barna uten å bli andpusten, bli sterkere, mer energi eller få en bedre fysikk. I tillegg er det enklere når du har noen som heier på deg. Som flere av mine kunder sier ‘det er så mye lettere når vi er sammen’!
Send meg en mail på [email protected]

Kristine

12 kommentarer
    1. Solveig:
      Solveig, du er herlig å jobbe med. Nå har vi jo jobbet sammen en stund og jeg er imponert over viljen din. Det er gøy å ha deg som kunde 🙂

    2. momoiro:
      Tusen takk Janne 🙂
      Har det litt vanskelig akkurat nå, men jeg skal gjøre det beste ut av hver dag 🙂

    3. God jul og Godt nytt år, Kristine! Takk for nok et flott år med bloggen din. Du er daglig til inspirasjon og glede! Vet du har hatt et tøft år og ønsker deg alt godt for 2015! 🙂

    4. Anbefaler PT- Kristine på det sterkeste!Kjempe gøy å ha noen som skryter av deg, hjelper deg, og holder motivasjonen din oppe. Virkelig verdt hver eneste krone! Tommel opp for deg, Kristine 🙂

    5. Er veldig glad for at du er pten min. Blir like glad hver mail. Lol. Du muntre og motiverer =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg