SKIPPER ÅRSKAVAKADEN

I år står jeg over årskavakaden. 
To tusen og fjorten har vært året hvor venting har vært det store ordet.
Da vi allerede bare var et par måneder inn i tjuefjorten, kom beskjed om at mamma ville dø før året var omme. Siden har jeg konstant gått rundt med en stor klump i halsen og ventet på at hun skulle gå bort. Når du venter på at en du er glad i skal dø, går tiden veldig sakte!

Dette har vært året hvor jeg har lært utrolig mye. Hvor jeg virkelig har innsett hvor ufattelig sterk jeg kan være.
I privatlivet har det skjedd langt mer enn det som har kommet frem på bloggen. Det har vært dager hvor jeg har lagt meg ned å grått og vært usikker på om jeg orker å stå i alt. Heldigvis kommer jeg alltid til konklusjonen om at livet og de som tråkker på meg, ikke skal knekke meg. Jeg skal fa** meg vise dem!

Her sitter jeg i dag.
Endelig føler jeg at ting begynner å lande.
Jeg gleder meg til to tusen og femten. Året hvor jeg er i fokus. Mitt år :grin:
Nå velger jeg å ikke se tilbake på året som har gått, men heller se fremover på alt det fantasitske jeg har i vente.
Tjuefemten, her kommer jeg!!

Kristine

24 kommentarer

Siste innlegg