FAVORITTER


Nyttårssalget også kalt januarsalget – kjært barn har mange navn, er  full gang!
Hurra :grin: 
Ny treningsklær på nyåret gir motivasjon og glede.
For min del er det mye mer fristende å ta på seg treningsklærne og komme meg på trening, om plaggene er komfortable og jeg føler meg fin. 
Nå kan vi spare gode kroner på å handle nytt treningsklær.
Her er mine salgsfavoritter!


1. Ultimate fit tights
2. Omega bra
3. One Series compression top
4. Vibram sko
5. Kari Traa fleece
6. Better Bodies tights
7. Better Bodeis top
8. Kari Traa longsleeve top
9. Röhnisch shape keyla tights
har den selv, elsker den!!!
10. Addidas Power core jakke


11. Helly Hansen ulltrøye
min favoritt kosegenser!
12. Dcore joggebukse
13. Nike shorts
14. Stay In Place bh
absolutt min beste treningsbh, jeg har den på blant annet her.
15. Nike Balance sko
16. Nike Legendary tights
17. Asics vind jakke
18. Hummel Ella bukse
19. Kari Traa topp
20. Kari Traa ull superundertøy

Håper du finner noen ny favoritter.
God fredag!

Kristine

8 kommentarer
    1. V:
      Der er jeg enig, men synes Get Inspired hadde mye bra. Jeg har for det meste shoppet på Missguided og Net-A-Porter. Haha… Ble litt blakkere i går!

      Tja, den er ikke særlig mye bedre dessverre.
      Er alt bra med deg? 🙂

    2. Jeg liker x-life men må si at salget var skuffende så ble ingen nye plagg. Ilandsproblemet mitt 😀
      Er formen bedre?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg