FAVORITTEN FOR TIDEN


Jeg er egentlig ikke en smoothiefan, men etter at jeg fikk Super Vitality Protein med blåbærsmak, har jeg fått helt dilla på smoothie.
Spesielt denne deilige blåbær- og jordbærsmoothien, full av masse god næring. Det er favoritten for tiden.

Super Vitality Protein er et proteinpulver som ikke inneholder unaturlige søtningsmidler som aspartam eller sukralose, men er søtet med stevia. Pulveret inneholder både casein og whey, altså både langsomme og raske proteinkilder, samt at det er tilsatt blåbærpulver fylt med antioksidanter.
Produktet finnes også i smaken Raspberry & Acai som er tilsatt supermaten acai samt CLA og L-Karnitin som kan hjelpe fettforbrenningen.

Blåbær- og jordbærsmoothie

2 dl kokosmelk, eventuelt vanlig melk
30 g Super Vitality Protein
1/2 avokado*
150 g frosene jordbær
100 g frosne blåbær
1/2 ts vaniljepulver, eventuelt vaniljesukker
1 ss sitronsaft, kan sløyfes

Ha alle ingrediensene i en blender og kjør til en jevn smoothie.
Eventuelt kan du også bruke en stavmikser.
Topp gjerne med noen frosne bær og kakaonibs.

*Avokadoen kan sløyfes, men jeg vil anbefale deg å prøve avokado i smoothie om du ikke har gjort det.
Den gir en kremet og fyldig konsistanes, samt at avokado inneholder sunne fettsyrer som øker metthetsfølelsen.


Stor sunnere eller stort bedre blir det ikke. Denne er rett og slett knallgod!
Nå skal jeg legge meg ned på sofaen med en smoothie og lese en god bok.
Ha en herlig søndag :grin:

Kristine 

20 kommentarer

Siste innlegg