IHERB GJENGANGERE

I dag fikk jeg en herlig pakke fra iHerb. Eller rettere sagt to pakker. Som jeg har nevnt før, bestiller jeg heller flere små pakker enn en stor slik at jeg slipper toll.

Dagens pakker bestod av mange gode gjenganger:
Bee pollen 
Søt og god, og inneholder masse sunne næringsstoffer. 
Hemp frø 
Små frø som smaker godt og inneholder en god dose omega3
ChocoLite sjokoladebiter 
Disse er så gode!
Atkins chocolate caramel mousse bar 
Denne er knall god! Smaken ligner veldig på Mars sjokoladen. 
Probotika 
Dette er en høydosevariant. Magen min har blitt betraktelig bedre etter at jeg begynte med disse!

Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter. 

Det er herlig å fylle opp kjøkkenet med mange favoritter!
Ha en fantastisk helg dere :grin: Smil og nyt dagene!

Kristine ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg