HVERDAG IGJEN

Hei dere. Håper dere har hatt en herlig ukestart!

Etter å ha hatt fri en uke, er det utrolig deilig å komme tilbake til hverdagen. Spesielt har jeg savnet å løfte vekter og å løpe! Når det har bøttet ned på fjellet, skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har vært mye ute. I dag derimot, er hverdagen tilbake og jeg er tilbake på trening :mrgreen: 

Det ble en kombinert løpe- og styrkeøkt. 
Jeg startet med å løpe 5 kilometer. Deretter ble det styrke på ben med hovedfokus på rumpe.
– Markløft
4 sett * 8 repetisjoner
– Hacklift
3 sett * 8 repetisjoner
– Knebøy i kabel
3 sett * 10 repetisjoner
– Hip thrust
3 sett * 10 repetisjoner 

Som dere ser har jeg 2XU tightsen på. Jeg har to stykker av denne modellen, en svart og en grønn. Jeg rett og slett digger dem!
Nå har Xlife sommersalg hvor du får opp til 70 % avslag på en mengde varer her
2XU tightsen er også på tilbud. Her kan du se dem. 

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en herlig Sankthans.
Jeg jobber helt til halv ti i kveld, så det blir ikke noe feiring på meg.
Ha en herlig kveld!

Kristine ♥                                                                                                          //addlink

6 kommentarer
    1. Cc:
      Første året har veldig lite matematikk. Men når man begynner med biologi og fysiologi lønner det seg å ha god kontroll på matten. Så lenge du jobber ekstra hardt vil jeg tror du klarer det 🙂

    2. Hei:) jeg lurte på om jeg kan stille et spørsmål angående utdanningen din? Du har studert ved Atlantis medisinske høgskole og tatt ernæringsfysiologi? Ikke sant? Hvordan matte kunnskaper må man ha for å klare studiet? Vil en med 2 og 3 i matte klare studiet? Håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg