IHERB

God torsdag herlige menneske!
I dag fikk jeg en kjempe pakke fra iHerb med masse godsaker. Det får alltid frem et smil hos meg. Så gleder vet dere!


Dagens store iHerb glede:
Trail Mix
En blanding av superfruktene gojibær, mulberries og goldenberries. En gjenganger hos meg!
Kokossmør
Har dere ikke testet kokossmør, må dere. Det er så godt! Kan brukes istedenfor smør både i stekepannen, på brødskiven og i bakst. Aller best er den på grøten istedenfor det vanlige smørøyet. 
Black botija olives
Disse er økologiske og kjempe gode. Jeg bruker de i alt fra snack til salat.
Cashew butter
Rått og knall godt cashewnøttsmør uten tilsettningsstoffer. Denne er i porsjonsposer som gjør det enkelt å porsjonere ut eller ha med i matboksen.
Quinoa mel
En god erstatning for havremel eller bokhvetemel. Glutenfritt, inneholder noe mer protein enn vanlige typer mel og er perfekt i pannekaker og bakst. 
Rice thins
Riskaker laget av brun ris. Jeg bruker de ofte som knekkebrød og legger pålegg på dem. 
Truffle sea salt
Havsalt med trøffelbiter. Denne anbefales på det sterkeste. Gjør salat og grønnsaker til en ny smaksopplevelse. 
Macadamianøtter
Favoritt nøttene mine! Disse er ekstremt dyre i Norge, men heldigvis en del rimeligere hos iHerb. 

Les gjerne min iHerb-gude her og bruk koden OKE701. Da får både du og jeg rabatter.
Jeg er allerede i gang med en ny bestilling. Har du noen favoritter jeg må prøve? :razz:

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Armonia:
      Du kan fortsatt få nok så rimelig frakt, men da må pakken veien under ca 1,8 kg. Den originale frakten er da ikke så dyr, men DHL frakten er noe dyrere. Akkurat nå har de også tilbud på DHL frakt 🙂 Det lønner seg å følge med, for de har ganske ofte tilbud på frakt, da er det bare å slå til. Det pleier jeg å gjøre 🙂

    2. Kjekt med tips! 🙂 Men du, hvordan er det med levering/frakt osv nå? Det er en liten stund siden jeg bestilte derfra, og den gang kosta det kun 6 dollar (!) for levering på døra – DHL. Og nå koster det skjorta! Nesten ikke noe vitsi å bestille lenger da 🙁 Ville ha sånne organiske lolipops bl.a. men vinninga går opp i spinninga kan man si. Er det noen skjulte triks for å få lavere kostnad for levering? Hva velger du?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg