MANDAG IGJEN

Hei dere!
Det er mandag igjen. Ny uke og nye muligheter!


I dag startet jeg dagen med en runde yoga. Jeg er skikkelig dårlig på Yoga! 
Jeg smilte før jeg dro, men jeg skal innrømme at det forsvant utover timen. Frustrasjonen ble større og større fordi jeg ikke får til! Etterpå var jeg bare nødt til å le av meg selv. Forbedringspotensialet er stort. Men da kan det bare gå en vei – og det er oppover :grin:

I dagens samfunn tror jeg mange er for stresset, deriblant meg selv, til å bedrive yoga. Det skjer for lite og vi sliter med å være i nutet. 
Forsking viser at yoga blant kan hjelpe ved leddgikt, depresjon, ADHD og søvnvansker. Det er også bevist at yoga påvirker immunsystemet, sentralnervesystemet og hjernen vår på en positiv måte.
Jeg tror svært mange av oss har nytten av å bedrive yoga. At èn ikke får det til i dag eller synes at tiden går forferdelig sakte, er bare et tegn på at vi trenger det ekstra mye. Her er det tålmodighet og kontinuitet som gjelder. Jeg skal forsøke å få inn yoga en gang i uken fremover. Det vil gjøre godt for kropp og sjel!


Nå er det jobb som venter og matpakken er klar. 
Salat med karbonadedeig stekt i kokosolje med gul og rød paprika, toppet med sweet chili saus. Så enkelt og så knall godt. Dette går igjen i matpakken min, jeg blir aldri lei! I tillegg har jeg med meg en haug med frukt, en liten pose med nøtter og en boks med 30 g mocca-protein som blir en proteinkaffe. 

Each new day is a blank page in the diary of your life.
The secret of success is in turning that diary into the best story you possibly can.

Håper uken din blir super duper.
Husk at det aldri blir bedre enn hva du gjør det til selv.
Ha en god mandag!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Siri C:
      Yoga, meditasjon og streching er nok noe de aller fleste burde prioriterte mer. Men tiden strekker iikke alltid til. En dag kanskje 😉

      Håper alt er bra med deg Siri. Stor klem 🙂

    2. Kristin H. Granli:
      Det er helt fantastisk. Har gjort det noen ganger og synes ser var super deilig 🙂 Hva synes du?

    3. Yoga er toppers – men jeg sliter også med å få det til. Men den matpakka skal jeg vel klare å lage, for den så nydelig ut 🙂

    4. Skal teste bikram yoga med tanta mi til uka, herregud, grugleder meg, 1,5 time… Haha! Wish me luck!

    5. Du har så rett, Kristine! Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sagt til meg selv, “nå må jeg prøve å få kommet meg på en yogatime”.. Men neida, det har enda ikke skjedd.
      Forhåpentligvis finner jeg tid – eller retter sagt – lager jeg tid til deg i timeplanen min 🙂
      Så nydelig middagsborksen så ut forresten! Håper du får en fin kveld! KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg