KOMME HJEM TIL BLOMSTER

Da er eksamen nummer to overstått og jeg har bare igjen en for året. Det føles deilig!
Nå er det bare å stå på de siste dagene, holde lesemotivasjonen oppe og å roe ned nervene. Den siste eksamen er nemlig den verste. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruer meg litt! 


Da jeg kom hjem i dag, var det kommet en nydelig rosebukett til meg. Å komme hjem til blomster etter eksamen, er slettes ikke værst :grin:  
De skal stå på pulten å varme opp lesedagene mine resten av uken!

SAMSUNG CSC
De siste dagene har jeg hatt treningsfri. Eksamen har vært fult fokus. Gjett om det var deilig med en treningsøkt i dag! Selv om jeg var litt redusert, koste jeg meg maksimalt!
Jeg gjorde chins, knebøy i kabel, rygghev med fokus på å få kontakt med rumpen, strak markløft, hengende benhev og roing i kabel. 
Alt i alt en veldig bra økt!

Nå skal jeg synke ned i sofaen, lage proteinpannekaker (røren eller allerede satt) og se en julefilm. Rett og slett hente inn batteriene slik at jeg er klar for å fortsette puggingen imorgen. 

Kristine ♥

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg