12 JANUAR

SAMSUNG CSC
Er du en av de som grubler og tenker på alt du skulle gjort annerledes i går og lager planer for alt du skal gjøre i morgen? 
Da er du ikke alene!
Svært mange av oss lever i fortiden og fremtiden. Vi glemmer faktisk dagen i dag og lar oss heller stresse av igår og imorgen. 

Ta meg for eksempel.
I går fikk jeg ikke trent. Den allergiske reaksjonen jeg fikk gjorde at hele dagen min endte på sofaen. Det betyr at ukens treningsplan må endres.
For et par år tilbake, hadde jeg følt at hele uken var ødelagt når noe slikt skjer. Hvis jeg ikke fikk trent i går, ville jeg stresset meg over at jeg ikke får fulgt planen og at det jeg skulle gjort imorgen ikke blir riktig. Heldigvis har psyken min endret seg.
Sånn er det å live dere! Ting skjer og alt går ikke etter planen. Jeg lever i dag. Dagen i dag, 12 januar, har sin egen verdi og jeg velger å fokusere på det som er her akkurat nå. Det gjør dagen så mye bedre!
Ha en strålende tirsdag dere  :grin: 

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. karoline:
      Det er ikke noe som finnes et riktig eller galt kaloriinntak. Ingen kan vite nøyaktig hvor mye du trenger. Det høres helt normalt ut i mine øre. Kroppen sier selv ifra hvor mye den trenger. Ikke tenkt kalorier, spis sunt, tren og gi kroppen det den vil ha 🙂

    2. Kristin Antiveros:
      Ja, det er virkelig slitsom. Man psyker seg selv ned og ødelegger for seg selv. Så bra du er kommet lengre. God klem til deg 🙂

    3. Du er veldig klok og skriver så mye bra!!!!!!
      Jeg lurer på om det er for mye å spise 2500 kalorier om dagen for en jente på 25 år? Stillesittende hverdag, men trener styrke 2 dager i uka og kondisjon en gang i uka og går til og fra butikken osv (10 000 skritt hver dag). Spiser mer enn 2500 kalorier i helgene… Overalt står det jo at kvinner kun trenger 2000 kalorier, men jeg synes de går fort unna..

    4. Godt ordtak, det skal jeg ta med meg videre 🙂 Godt du har klart å svitsje om litt på den tankegangen, jeg tenkte sånn før jeg også. Det var så slitsomt! Håper dagen din blir like fin som deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg