TIGHTS MÅ VI HA

SAMSUNG CSC
Tights er nok det treningsplagget jeg har mest av. Fordi jeg omtrent alltid trener i tights! Når det gjelder hva jeg har på overkroppen, kan jeg bruke alt fra singletter fra HM til store t-skjorter fra samboeren. Jeg er rett og slett ikke så nøye på hva jeg har der, men på underkroppen må jeg ha en god tights!
I dag har xlife 25 % rabatt på alle tights ved bruk av rabattkoden T25. Da kan det være verdt å slå til, vi får jo aldri nok tightser :grin: Ta en titt her

s
Her er et knappe utvalg av tightsene jeg har fra xlife:
1. Röhnisch shape tights, jeg har denne i en annen farge 
2. 2XU tights, jeg har denne i green
3. UnderArmour tights
4. IcanIwill colour tights
5. 2XU MidRise tights 
Det finnes så mange andre kule varianter, se her og finn du favoritt. 

Nå skal jeg kle på meg, ja jeg dasser fortsatt rundt i pysjen, før jeg skal ut å spise sushi. Sushibuffet faktisk! Det blir deilig!
Håper du får en riktig fin lørdag. 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg