OKTOBER CHALLENGE – ER DU MED?

Etter sommerferien, var det flere av mine pt-kunder som synes det var vanskelig å komme igang med trening. Hvorfor opprettholde treningsrutinene når vi går mot en årstid hvor vi pakker oss inn i mye klær? Vel, trening har utrolig mange gode effekter for helsen vår. Utseende er bare en bieffekt! Du styrker hjerte, reduserer risikoen for benskjørhet, blir mer lykkelig, får mer energi …for å nevne noen. 

SONY DSC
For å få opp motivasjonen laget jeg en liten motivasjonskalender. En kalender med små oppgaver hver dag.
Hos pt-kundene mine falt den veldig i smak og jeg tenkte å lage noe lignende til dere. En oktober challenge med forskjellige gjøremål hver dag. Disse gjøremålene vil hovedsakelig dreie seg om kosthold og trening, men det kommer også en og annen oppgave med hvor tankesettet er involvert. Jeg mener at tankene våre, og da psyken vår, har vel så mye å si på om vi er sunne eller ikke. 
Er du med?

SONY DSC
Jeg er super gira. Ja, for jeg kan jo ikke sluntre unna. Jeg må jo ta denne challengen jeg også! I tillegg er jeg ekstra gira fordi jeg falt pladask for denne Kaki tightsen fra GymGrossisten. Nytt treningstøy gir meg ekstra energi!

Hver søndag vil jeg legge ut oppgavene for den kommende uken. Da blir det et gjøremål for hver av de neste syv dagene. Den første ukesplanen kommer på søndag. 
Jeg håper dere blir med sprekinger :mrgreen:  

Kristine  ♥

34 kommentarer

Siste innlegg